Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-04-2014 om 10:37
Beste ouders,
Mijn naam is Pascal van den Beemd en ik ben een eindejaar Master student Communicatie en Informatiewetenschappen aan de Tilburg University.
Het zal u allen niet ontgaan zijn; het Zwarte Piet debat barstte vorig jaar los in alle hevigheid. Voor mijn scriptie onderzoek ik het ontstaan en verloop van het debat en hoe dit de percepties van mensen en de viering van het feest heeft veranderd. Omdat dit festiviteit een aangelegenheid is voor heel het gezin, hoop ik dat u mij kunt helpen.
Voor mijn onderzoek zoek ik voorstanders van zwarte piet die bereid zijn om een gesprek met mij te voeren over hun ervaringen en meningen met betrekking tot Zwarte Piet. Deze gesprekken zullen in volledige anonimiteit gevoerd worden en verdere vertrouwelijke informatie zal niet gedeeld worden met derden. Het gesprek zal niet langer duren dan drie kwartier. Reizen is voor mij geen probleem mits het goed bereikbaar is met het openbaar vervoer.
Heeft u na het lezen interesse gekregen of kent u iemand die wellicht ook mee wilt werken? Laat dan hier een bericht achter of stuur een mail naar [email protected]
Alvast bedankt voor uw aandacht en tijd.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.