Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Slaapproblemen

Lieve allemaal,

Heb jij weleens last van (milde) slaapproblemen?
Voor mijn eindscriptie wil ik graag mensen interviewen die soms tot zeer regelmatig last hebben van slaapproblemen, zowel inslapen als doorslapen. Het is niet van belang of je reeds medicatie gebruikt hiervoor. Ik ben aan het kijken of er een markt is voor het opzetten van een voedingssupplementen (of herbal) lijn die zich richt op mensen met slaap problemen. In dit interview wordt besproken welke symptomen van slaapproblemen jullie het liefst behandeld zouden hebben, of jullie überhaupt geïnteresseerd zijn in deze producten, waarom jullie geïnteresseerd zijn in deze producten, etc. Zou je mij willen helpen door je op te geven voor een interview van ongeveer 60 minuten? Ik kom samen met een studiegenoot bij je langs op een door jou aangegeven datum/tijdstip/plek en alle gegevens blijven anoniem!
Ik ben op zoek naar een groep van 20 deelnemers en als dank voor het geven van je mening verloot ik een prijs van €100 onder elke groep van 10 deelnemers. Als je mee wilt doen kan je een bericht sturen naar cintabell (at) hotmail.com.
Ik hoop dat jullie mee willen doen en alvast heel erg bedankt.

Groetjes,

Cinta Abell

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.