Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Student kinderpsychologie

Beste ouders,

Mijn naam is Dieuwke Vogelaar, ik ben 26 jaar en ik volg de master kinderpsychologie aan de universiteit Leiden. Voor een opdracht voor het vak "Solution-Focused therapy" mag ik aan de slag met een kind en de ouders om het kind bepaalde skills te leren die hij/zij nodig heeft om uitdagingen die nu nog lastig zijn aan te gaan. Dit gaat helemaal in overleg met de ouders en het kind zelf, en kan over van alles gaan. Voorbeelden zijn: leren om makkelijker vriendjes te maken, speelgoed leren delen of minder liegen. Ik maak hierbij gebruik van de "Kids Skills" methode, een internationaal en effectief programma, bestaande uit ongeveer 8 sessies, waarbij de ouders actief in betrokken zijn. Ik weet natuurlijk nog niet alles aangezien ik nog in opleiding ben, maar ik zou graag uw kind ondersteunen in zijn/haar ontwikkeling aan de hand van deze positieve en luchtige methode.

Idealiter doorloop ik dit programma met een kind tussen de 7 en 11 jaar. Ik ben zelf woonachtig in IJmuiden, dus omgeving Haarlem/Amsterdam zou voor mij perfect zijn, maar iets buiten deze gebieden is ook geen probleem. Zou u wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken met uw kind en lijkt dit programma u wel wat of heeft u vragen? Stuur mij gerust een berichtje

Met vriendelijke groet,
Dieuwke Vogelaar

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.