Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquĂȘtes Onderzoeks-oproepen en enquĂȘtes

Onderzoeks-oproepen en enquĂȘtes

Survey gedrag kinderen Efteling (Studie)

Hallo allemaal,

Ik weet niet of dit is toegestaan, maar het zou super fijn zijn als jullie even tijd hiervoor zouden kunnen nemen! 😀

Op dit moment ben ik bezig met een studieproject over de Efteling. In dit project ligt mijn focus op de ervaringen van kinderen (tot ongeveer 11 jaar oud) samen met hun ouders/verzorgers in het Sprookjesbos. Om een dieper inzicht te krijgen in deze ervaringen, heb ik een enquĂȘte opgesteld met enkele vragen.

Dus, als u een verzorger bent (zoals een ouder, voogd, zus of broer), zou ik het zeer op prijs stellen als u een moment zou kunnen nemen om deze enquĂȘte in te vullen. Zelfs als u slechts Ă©Ă©n keer de Efteling heeft bezocht met een kind, zal alle informatie die u invult een handje helpen voor mijn onderzoek! Het duurt slechts ongeveer 5 minuten.

EnquĂȘte: https://forms.gle/DTxMXhC34DVUuXLc6 (De survey is in het Engels)


Ik heb deze gerapporteerd, vooral vanwege de enorm storende offtopic berichten in andere topics om dit topic geplaatst te krijgen.

Je bent niet eerlijk over het onderwerp van je enquete. Je wil een app ontwikkelen, niet weten hoe kinderen de Efteling ervaren.

Mss is dit de juf die haar klas stiekem meenam naar de efteling lol

Titiv schreef op 17-09-2023 om 08:15:

Mss is dit de juf die haar klas stiekem meenam naar de efteling lol

Ja wat een verhaal he? Zou ze nou echt gedacht hebben dat dat niet zou uitkomen? Kinderen gaan dt toch vertellen? Ookkinderen met een heel laag iq. 

Annaniem2023 schreef op 17-09-2023 om 22:55:

[..]

Ja wat een verhaal he? Zou ze nou echt gedacht hebben dat dat niet zou uitkomen? Kinderen gaan dt toch vertellen? Ookkinderen met een heel laag iq.

Ben wel benieuwd of de kinderen het leuk vonden. En dat een kind een pak rammel kreeg omdat zijn ouders vonden dat hij loog is toch ook wel een bezoekje van JGZ waard


Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.