Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Televisie en het gezin

Beste,

ik ben een student communicatiewetenschappen aan de Universiteit Antwerpen. Voor mijn masterthesis doe ik onderzoek naar de invloed van televisie op het gezin. Hiervoor ben ik op zoek naar ouders met thuiswonende kinderen en/of kinderen die nog thuis wonen. Ik een korte vragenlijst van ongeveer 5-7 minuten opgesteld. Met het invullen doe je niet alleen mij een enorm plezier maar maak je ook kans op één van de duo-bioscooptickets.

De link naar de vragenlijst:
https://uantwerpen.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_0weJt2xW2dxD0zj

Alvast bedankt,
Eric

Lucerna

Lucerna

12-11-2014 om 17:02

sorry, ik moet wel een beetje lachen

Beste. Beste wie? En ik heb wel thuiswonende kinderen, maar vallen bijvoorbeeld achtjarigen daar ook onder? En tweejarigen? Misschien moet je de doelgroep iets duidelijker definiëren. Wil je ook respons hebben van kinderen die bij hun ouders wonen? In welke leeftijdsgroep dan? Ook achtjarigen? Ik ben namelijk zelf ook een thuiswonend kind, maar "thuis"is in mijn geval niet bij mijn ouders, maar bij mijn man en kinderen. En iemand van 40 zonder kinderen die bij zijn/haar ouders woont, valt die in de doelgroep? Eerlijk gezegd had ik van een student communicatiewetenschappen een wat duidelijker verhaal verwacht.

bibi63

bibi63

13-11-2014 om 22:29

inderdaad

Meekijken en/of 'controleren'/beperken is bij een kind van 6 een heel ander verhaal dan bij een kind van 16.....
Even opnieuw je huiswerk doen.
Bibi

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.