Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Thuiswerken en zorg voor jonge kinderen in coronatijd

Hallo allemaal!

Ik ben Tessel en ik studeer Bestuurs- en Organisatiewetenschappen aan de Universiteit Utrecht. Op dit moment ben ik hard bezig met mijn scriptieonderzoek voor mijn bachelor. Mijn onderzoek gaat over hoe thuiswerkende ouders met jonge kinderen (in de basisschoolleeftijd) hun werk, zorgtaken en huishoudelijke taken combineren in deze ingewikkelde periode. Specifiek ben ik op zoek naar tweeoudergezinnen waarvan beide ouders door de coronacrisis grotendeels vanuit huis werken en waarvan minstens één kind nog in de basisschoolleeftijd zit. Voor mijn onderzoek zou ik graag met allebei de ouders binnen een gezin, los van elkaar, willen spreken. Deze gesprekken vinden online plaats via Zoom en duren ongeveer 30 minuutjes.

Ik heb al met een aantal ouders gesproken, maar ik heb nog meer ouders nodig voor mijn onderzoek. Als jullie nou allebei denken van ‘’Goh, laten we eens een goede daad verrichten ( ; ’’ en jullie hebben daar ieder een halfuurtje voor over, stuur dan even een mailtje naar: [email protected] .
Alvast bedankt voor de moeite en hopelijk spreken we elkaar snel in Zoom!

Groetjes,
Tessel

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.