Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Tuinieren - Activiteiten en Ervaringen

Hallo leden van oudersonline!

voor een vak bij mijn studie Industrieel Ontwerpen aan de TU Delft moet ik een product voor in de tuin ontwerpen. Om iets te maken dat jullie als eindgebruikers ook leuk en handig vinden is het belangrijk om vroeg in het proces al wat vragen te stellen, vandaar deze enquete.

Hij is hier en daar wat 'zweverig', dat hoort er nu eenmaal bij. Het beste is om het eerste wat in je op komt in te vullen - er is geen goed of fout!

De enquete kan via deze link gevonden worden: https://docs.google.com/forms/d/1ITXuB_BLSWd5Gk1wUmZ8d2NUINDgqgRM3sfuBcoBJcI/viewform?usp=send_form

Alvast heel erg bedankt voor het invullen! Als er vragen zijn zal ik uiteraard mijn best doen deze te beantwoorden.

Paul

Annet

Annet

15-12-2014 om 19:40

Is in het Engels

maar de aanwijzingen tussendoor.
Ik heb de antwoorden in het Nederlands ingevuld. De vragen begrijp ik prima maar mijn Engelse woordenkennis op tuiniersgebied is slecht.

Lucerna

Lucerna

30-12-2014 om 11:49

gedaan

Maar de enquête gaat er wel erg vanuit dat je tuinieren leuk vindt... Hier is het niemands hobby.

inderdaad

no green fingers.

Nance2

Nance2

01-01-2015 om 00:46

No problem

About my hobby ! Nice to have another kind of subject ! Good luck

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.