Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Simone

Simone

22-04-2014 om 20:50

Uiteten met kinderen enquete

Mijn naam is Simone Winters en ik studeer International Lifestyle Studies aan de Fontys hogeschool te Tilburg. Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerstage bij het bedrijf Dubbel M waar ik onderzoek doe naar de waarden en behoeften van personen die weleens gebruik maken van een restaurant.

Om dit te onderzoeken heb ik een enquête opgezet. Hierbij zou ik u dan ook willen vragen of u de enquête voor mij zou willen invullen.

Dit kan gedaan worden via de onderstaande link:
http://www.thesistools.com/web/?id=402836

De gegevens worden alleen gebruikt voor het afstudeeronderzoek.

Er wordt verder absoluut niets mee gedaan en de antwoorden blijven volledig anoniem.

Ik zie uw antwoorden graag tegemoet! Het zou ook ontzettend fijn zijn wanneer u deze enquête deelt met uw vrienden/bekenden. ( alle leeftijdscategorieën zijn welkom).

Alvast bedankt!

vlinder72

vlinder72

22-04-2014 om 21:31

Afgehaakt

Ik wou de enquete invullen maar haakte bij de eerste twee vragen al af. Wat heeft de keuze van een restaurant nou te maken met kunst- en cultuurliefhebber bijvoorbeeld? Als wij naar MacDonalds gaan met onze kinderen doen wij dat niet omdat er zulke mooie schilderijen hangen of het gebouw zo interessant is. En de enquete gaat over all inclusive restaurants. Ik heb nog nooit in een all inclusive restaurant gegeten dus ik kan die vragen niet beantwoorden.

Jammer, wij gaan regelmatig met onze kinderen uit eten en vond een idee over een enquete best interessant.

Hanne.

Hanne.

22-04-2014 om 22:16

vraag 21

Ik loop vastbij vraag 21.

Mijn kinderen zitten (niet geheel toevallig) in verschillende leeftijdscategorieen. Dit kan ik niet invullen.

Idem vraag 39.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

22-04-2014 om 23:45

Ook afgehaakt

Ik hou niet zo van enquetes met heel veel open vragen. En ik loop inderdaad eigenlijk al bij vraag twee vast. Er is geen relatie in mijn ogen. Dat heb ik dan ook braaf aangegeven. Maar bij vraag 9 was ik er wel klaar mee. Moet ik echt gaan vertellen waarom ik qualitytime belangrijk vind?

o jammer

Ik heb helemaal niets met all inclusive. Misschien ten onrechte maar ik krijg zo'n idee van overdaad schaadt en het aanzetten tot meer consumptie dan gezond voor je is.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

23-04-2014 om 09:03

jeutje

Ik ben ook afgehaakt bij vraag 2. Als we naar een restaurant gaan ga ik voor het eten en verder denken we daar niet zo over na.

vraag 21

Daar loop ik ook op vast, maar wil best mijn korte mening geven.

Voordeel:
voor ieder wat wils, gezellig met een groep, laagdrempelig

Nadeel:
Rommelig, iedereen loopt de hele tijd rond, druk, vreetschuur, publiek

Als je all in aanbiedt moet het ook all in zijn, dus incl drank. Anders is het gewoon een AYCE restaurant.

Juno

Juno

23-04-2014 om 16:59

Prie pra

prut-enquete.
Sorry, kan er niet meer van maken.
De ene keer kies ik voor makkelijk, snel, voor elk wat wils en niets verrassends en ga ik naar zo'n wok of sushi. De andere keer heb ik wat te vieren en gaan we naar een echt restaurant, al dan niet met kinderen. De kinderen kennen het onderscheid, even ergens een hapje eten of 'uit eten gaan'.
Heel veel dingen zijn niet in te vullen, leeftijd van de kinderen maar ook de aanwezigheid van een kinderoppas. Hee, ik ga toch met de kinderen uit eten, waarom moet ik dan een kinderhoekje hebben?!? Hup, terug naar je kot en dit wangedrocht aanpassen en verbeteren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.