Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Simone

Simone

22-04-2014 om 20:50

Uiteten met kinderen enquete

Mijn naam is Simone Winters en ik studeer International Lifestyle Studies aan de Fontys hogeschool te Tilburg. Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerstage bij het bedrijf Dubbel M waar ik onderzoek doe naar de waarden en behoeften van personen die weleens gebruik maken van een restaurant.

Om dit te onderzoeken heb ik een enquête opgezet. Hierbij zou ik u dan ook willen vragen of u de enquête voor mij zou willen invullen.

Dit kan gedaan worden via de onderstaande link:
http://www.thesistools.com/web/?id=402836

De gegevens worden alleen gebruikt voor het afstudeeronderzoek.

Er wordt verder absoluut niets mee gedaan en de antwoorden blijven volledig anoniem.

Ik zie uw antwoorden graag tegemoet! Het zou ook ontzettend fijn zijn wanneer u deze enquête deelt met uw vrienden/bekenden. ( alle leeftijdscategorieën zijn welkom).

Alvast bedankt!

vlinder72

vlinder72

22-04-2014 om 21:31

Afgehaakt

Ik wou de enquete invullen maar haakte bij de eerste twee vragen al af. Wat heeft de keuze van een restaurant nou te maken met kunst- en cultuurliefhebber bijvoorbeeld? Als wij naar MacDonalds gaan met onze kinderen doen wij dat niet omdat er zulke mooie schilderijen hangen of het gebouw zo interessant is. En de enquete gaat over all inclusive restaurants. Ik heb nog nooit in een all inclusive restaurant gegeten dus ik kan die vragen niet beantwoorden.

Jammer, wij gaan regelmatig met onze kinderen uit eten en vond een idee over een enquete best interessant.

Hanne.

Hanne.

22-04-2014 om 22:16

vraag 21

Ik loop vastbij vraag 21.

Mijn kinderen zitten (niet geheel toevallig) in verschillende leeftijdscategorieen. Dit kan ik niet invullen.

Idem vraag 39.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

22-04-2014 om 23:45

Ook afgehaakt