Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Lars

Lars

27-11-2019 om 14:52

Uitnodiging Woontool

Hallo!

Zit u met een woondilemma?

Voor mijn afstudeeronderzoek heb ik een Woontool ontwikkeld die verschillende interessante vraagstukken over wonen behandelt. Het doel hiervan is om u te helpen met lastige woonkeuzes of dilemma's.

Wat levert dit op?
Door een aantal vraagstukken te doorlopen helpt u mij met het afronden van mijn afstudeeronderzoek en het verbeteren van deze Woontool. Tegelijkertijd hoop ik u te kunnen helpen door nieuwe inzichten, oplossingen en waardevolle informatie te bieden.

Deel deze Woontool ook vooral met bekenden die een woning zoeken of iemand die met deze vraagstukken te maken heeft!

Geen zorgen, er wordt geen persoonlijke informatie gevraagd en uw antwoorden zijn volledig anoniem.

Het keuzemenu bevat 7 vraagstukken. Onder elk vraagstuk staat een kleine introductie, zodat u zelf kunt kiezen welke vraagstukken u interessant vindt.
Link naar het keuzemenu:
https://freepdfhosting.com/5338f58e39.pdf

Alvast bedankt voor uw tijd en veel plezier met het doorlopen van de vraagstukken.

rode krullenbol

rode krullenbol

27-11-2019 om 15:00

Vraagje

Heel interessant, Lars. Welke opleiding ga je hiermee afronden?

Lars

Lars

27-11-2019 om 16:36

Opleiding

Opleiding Vastgoed en Makelaardij op Fontys in Eindhoven

Angela67

Angela67

28-11-2019 om 08:56

Lars

hoi Lars,
interessant en goede vragen / informatie. Ik vroeg aan het einde van 1 module of er een mogelijkheid was om de gegeven informatie nog eens door te lezen (en of je op die vraag wilde ingaan in deze posting). Maar dat hoeft niet meer: aan het eind geef je de mogelijkheid om alles in pdf op te slaan. Dat is heel handig!
Ik zal kijken of er nog een module is die interessant is voor mij om te beantwoorden.
Succes!
gr Angela

Lars

Lars

28-11-2019 om 10:51

Collectief vraagstuk

Hoi Angela,

Bedankt voor je reactie!

Persoonlijk vindt ik het pdf dat je kunt downloaden niet zo gebruiksvriendelijk. Ik heb geprobeerd om dit aan te passen, maar het programma is beperkt in mogelijkheden.
Als er echt vraag naar is, kan ik de tekst ook wel netjes in een nieuw topic plaatsen zodat iedereen het makkelijk terug kan vinden.

Laat maar weten of dit handig is.

gr Lars

mijk

mijk

28-11-2019 om 13:32

mooie tool maar

ik koos voor verbouwen of zelfbouwen. Omdat wij heel lang getwijfeld hebben of we zouden verhuizen of huidige huis zouden verbouwen> Uiteindelijk hebben we vorig jaar verbouwd en ik dacht dus dat ik deze goed zou kunnen testen! Maar het scenario dat in de tool zat ging helemaal uit van verhuizen en verbouwen dus was toch niet zo geschikt, De info was prima hoor maar het huidige huis verbouwen is voor veel mensen toch ook een lastige keus waar deze tool bij zou kunnen helpen. Nu is het verbouwen een wat misleidende tekst.
Maar complimenten voor wat je gemaakt hebt. Informatief en doordacht!

Mijk

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.