Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Amina

Amina

03-04-2018 om 14:41

Voedingsonderzoek scriptie

Beste ouder/opvoeder,

Voor onze bachelorscriptie Gezondheidswetenschappen aan de Vrije Universiteit van Amsterdam doen wij onderzoek naar de invloed van ouders/opvoeders op de voedingsinname van kinderen in de leeftijd van 0.5 tot en met 12 jaar in Nederland.

Om dit te onderzoeken hebben wij een vragenlijst ontwikkeld. Deze vragenlijst is bedoeld voor ouders/opvoeders die regelmatig aanwezig zijn bij eetmomenten van hun kind. Wanneer u meerdere kinderen heeft, gelieve deze vragenlijst in te vullen voor uw oudste kind. Het kost u slechts 10 minuten om deze vragenlijst in te vullen en uw reacties zijn volledig anoniem.

U zal ons er ontzettend mee helpen en het delen van de vragenlijst waarderen wij!

Vriendelijke groet,

Anne, Lieke, Debbie, Amina, Henriëtte en Valerie

Link naar de vragenlijst:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd11g63zXQ8wGFOS7Cz_KAi5l4h0cbTcJMzg7bi_eV8Qdc-MA/viewform?usp=sf_link

Mag een PM-er ook.

Ik eet 2x per week met een groep kinderen tussen de 2-4jaar brood en 2 x p week warm met 4-7jarigen.
Wil best invullen maar ben dus geen opvoeder in de zin van thuissituatie. Wel opvoeder op zich,dus.

AN

AN

05-04-2018 om 14:43

Antwoord: Lilian1

Heel erg bedankt voor je interesse, echter is het belangrijk dat de opvoeder ook onderdeel is van het huishouden waarin het kind opgroeit.

Kaori

Kaori

05-04-2018 om 15:13

opmerkingen

ik mis een plek om opmerkingen te plaatsen.
Mijn kind mag prima bepalen hoeveel tussendoortjes ze eet, tot een maximum, minder mag altijd, maar dat kun je niet aangeven bijvoorbeeld.

AN

AN

05-04-2018 om 15:44

Antwoord: Kaori

Dank voor de reactie! Ik heb de suggestie doorgegeven aan mijn groepsgenoten, we zullen er naar kijken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.