Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Niekvdb
18-08-2014 om 12:35
Voetbal trainings app voor jeugd
Beste ouders,
Vroeger droomde ik ervan om een profvoetballer te worden, helaas heb ik nooit het talent en de juiste prikkel gehad om enigszins in de buurt te komen. Maar ik ben noem mij nog steeds voetbalidioot. Voor mijn scriptie ben ik bezig met het ontwikkelen, samen met een professionele voetbaltrainer van een applicatie die uw kinderen misschien wel de juiste prikkel geeft om hun talent als voetballer te ontwikkelen.
Ik ben Niek van der Burg en studeer momenteel een Master of Science in Management aan Universidad Carlos Tercero in Madrid. Deze enquete heb ik gestart voor informatie voor mijn thesis. Mocht het haalbaar zijn, dan lijkt het mij geweldig om deze app ook te ontwikkelen.
Met de onderstaande link kunt u de vragenlijst invullen. Het zijn een aantal vragen en het duurt niet langer dan 5 minuten. De vragen gaan over tablet gebruik van uw kinderen, hoe gek ze zijn van voetbal en wat u een geschikte prijs vindt voor deze applicatie. Alle antwoorden zijn meningen en er is geen goed of fout. De gegevens worden niet verspreid aan derden en uw privacy en anonimiteit worden gewaarborgd. Helaas wil ik nog niet alle details over de app prijs geven, omdat het nog niet ontwikkeld is.
http://www.thesistools.com/web/?id=425842
Duizendmaal bedankt voor uw hulp. Aan het eind kunt u uw email adres invullen als u geïnteresseerd ben in de app. Als het mij lukt om binnen het budget de app te ontwikkelen, dan krijgt u een melding daarover.

vlinder72
18-08-2014 om 12:44
Vraag 10
Bij vraag 10 kan je niet aangeven dat je er niets voor wil betalen. Ik betaal niet voor apps namelijk. Alleen als ik heel zeker ben dat de kinderen een spel lang zullen spelen zoals Minecraft wil ik eens een keer over stag gaan maar voor een app als dit zou ik nooit iets betalen.

Niekvdb
18-08-2014 om 12:50
Vraag 10 - vlinder72
Bedankt voor uw reactie. Ik heb vraag 10 aangepast.
De reden die u aangeeft is inderdaad een van mijn overwegingen om eerst een proefversie beschikbaar te stellen en dan de mogelijkheid om een update/upgrade te kopen/downloaden.

Puck
18-08-2014 om 14:03
geen goede aanpassing
Bij vraag 10 kun je nog steeds niet aangeven dat je niet wilt betalen voor een app.
En vraag 8 en 9 zijn hetzelfde. Of heb ik fout gelezen?

Niekvdb
18-08-2014 om 14:07
geen goede aanpassing - Puck
Bedankt voor uw reactie Puck.
Volgens mij is het nu goed aangepast. Bedankt voor de feedback.

Junibest
18-08-2014 om 15:34
gedeeld via Social Media
Goedendag Niek,
Vaak help ik bij voetbaltoernooien als EHBO-er. Met plezier heb ik je onderzoeks-link gedeeld via Social Media. Ik hoop dat je veel reacties daarop krijgt.

Niekvdb
19-08-2014 om 11:20
gedeeld via Social Media
Beste Junibest,
Hartstikke bedankt, goed om te horen

sonj@
21-08-2014 om 18:42
vraag 10
Bij vraag 10 kan nog steeds niet "gratis" gekozen worden. Daarom heb ik 0.99 euro ingevuld, maar dit antwoord klopt dus niet.
En vraag 8 en 9 zijn naar mijn idee hetzelfde

Niekvdb
22-08-2014 om 20:28
Sonja
Bedankt Sonja voor de reactie. Gek dat het niet werkt, want in mijn overzicht, staat wel dat de vragenlijst is aangepast en er geen dubbele vragen zijn.
Maar ik zal het in mijn resultaten meenemen!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.