Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

T.

T.

26-11-2014 om 20:19

Vraagje aan gezinnen met thuiswonende kinderen!

Ik ben bezig met een onderzoek waarbij de doelgroep gezinnen met thuiswonende kinderen zijn (het maakt niet uit hoe oud je bent, zolang je kinderen maar thuis wonen). Het onderwerp van mijn onderzoek gaat over groenten en/of fruit in een potje. Het duurt ongeveer 5 minuutjes. Zouden jullie mij willen helpen en deze enquête willen invullen: http://www.survio.com/survey/d/Y9Y0D0S1H7S3K3V3I

Ik hoor graag als het gelukt is

Jullie helpen me hier heel erg mee, alvast bedankt!

Hadewich

Hadewich

27-11-2014 om 07:48

gestopt

Ik ben gestopt, ik heb aangegeven dat ik nooit iets van Hak koop en vervolgens moet ik heel veel vragen over Hak beantwoorden...

Tine Winkel

Tine Winkel

27-11-2014 om 11:07

sterker nog

je kunt die HAK-vragen niet eens overslaan. Ik heb totaal geen ervaring met HAK en dan moet ik aangeven hoe goed ik het product vind met een cijfer van 1 tot 10?! Nvt kan blijkbaar niet.

Lucerna

Lucerna

27-11-2014 om 16:01

Ook afgehaakt

Ik zag al snel staan dat het ging over "merkbeleving". Die is wel zo nul bij mij, dat ik om die reden maar niet meer verder ben gegaan. En nu lees ik hierboven dat er allemaal vragen over HAK zijn, blijkbaar. Dan had je aan mij ook niet veel gehad.

Puck

Puck

27-11-2014 om 18:21

nou dan begin ik niet eens

ik koop ook nooit Hak

idem

Koop nooit Hak en als je dan niet verder kunt, is invullen zinloos.

Juno

Juno

27-11-2014 om 22:17

Niet zo best

Ik heb de cijfers diagonaal ingevuld, je moet toch wat. Met welke bekende Nederlander associeer ik Hak? Ik ben zo niet goed in bn-ers, dit is niet aan mij besteedt.
Ik dacht trouwens dat het over babyvoeding zou gaan, met dat potJE groenten.

Lucerna

Lucerna

28-11-2014 om 07:20

ook nog ...

Zo ver was ik niet eens gekomen, maar ook nog BN-ers? Dan heb je aan mijn antwoorden inderdaad geen fluit. Niet merkbewust, niet BN-er-kennende

Martine Bijl natuurlijk, jongens!

Díe kennen jullie toch wel: je moet de groe(n)ten van Hak hebben!

Lucerna

Lucerna

28-11-2014 om 08:29

Anneque

Kijk, dat willen ze graag. Bij jou is dat gelukt

Nee serieus, ik kijk hier altijd wel even of ik aan onderzoekjes mee kan werken, maar zodra ik merk dat het over merkbewustzijn of merkbeleving of iets dergelijks gaat, haak ik af. Ik bén gewoon echt niet merkbewust en ik heb ook helemaal geen zin om dat te worden.

Juno

Juno

28-11-2014 om 08:51

Aargh

Spelvaut! Moet natuurlijk 'besteed' zijn. Excuses.

Juno

Juno

28-11-2014 om 09:00

Ooo

Martine Bijl! Vaag wist ik dat een blonde dame in een veld zat, maar had werkelijk geen idee meer wie dat is. De naam does ring a bell maar ik weet even niet meer waarom. Niet merkbewust denk ik en een absolute desinteresse voor Nederlanders op de tv die dan bekend zijn.
Dit onderzoek lijkt een beetje op dat merkonderzoek van laatst op OOL, over kleding. Je koopt toch iets omdat het lekker zit, mooi is, je het nodig hebt, past bij wat je al hebt of omdat je uit ervaring weet dat de prijs-kwaliteitverhouding klopt? Ik heb echt nog nooit op merk gekocht puur om het merk.Toen puber nog een baby was en ik tweedehands kocht bleek dat ik steeds van één bepaalde aanbieder alles kocht en dat was grotendeels hetzelfde merk. Niet bewust maar dat was gewoon een stijl die me aansprak.

ook niet hoor

Ik interesseer me überhaupt niet voor merken, en eet nooit uit potjes. Maar die reclame met Martine Bijl herinner ik me uit mijn jeugd. Als we dan naar Rons Honeymoonquiz hadden gekeken, kwam daarna Martine langs, in een veld met groenten idd

Ilse de Lange


https://www.youtube.com/watch?v=RGI0TYHPlZ0
Ilse de Lange is de nieuwe Martine Bijl.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.