Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
08-04-2014 om 15:40
Beste ouder,
Voor mijn bachelorsonderzoek voor mijn studie Psyschologie aan de Universiteit Utrecht ben ik opzoek naar participanten tussen de 25 en de 65 die een online vragenlijst willen invullen.
Het onderzoek gaat over verschillen in sociaal gedrag tussen verschillende bevolkingsgroepen en de vragenlijst zal vragen over sociale gedragingen bevatten.
Het invullen duurt hoogstens 10 minuten en met de antwoorden zal strikt vertrouwelijk om worden gegaan.
Klik voor meer informatie op deze link en hier kunt u ook de vragenlijst vinden. http://www.thesistools.com/web/?id=404655
U zal mij er heel erg mee helpen!
Met vriendelijke groet,
Nina
08-04-2014 om 23:18
toch beetje raar
De volgende vragen zullen gaan over dezelfde sociale situaties. Hoe vaak doen de volgende situaties zich bij u voor?
bijvoorbeeld:
"Op een onbekende afstappen om een gesprekje te beginnen"
en dan zijn de keuzes:
nooit
zelden
soms
meestal
altijd
ja jeetje hoe vaak gebeurt dit? Ja soms wel eens. Maar dat geldt voor alle onderwerpen die daaronder komen. Had hier misschien niet meer iets van 1x per week of 2x per jaar moeten staan?
gr Angela
08-04-2014 om 23:26
Hoe vaak?
Ik heb 'meestal' maar geïnterpreteerd als 'vaak'. 'Altijd' is daar een beetje vaag, ben je dan elke dag de hele dag vreemde mensen aan het aanspreken?
09-04-2014 om 06:45
teveel categorieen
Dat zijn teveel categorieen: kan beter
zelden tot nooit
soms
meestal tot vaak
en bij sommige vragen een:
niet van toepassing
Van zoveel keuzes haken mensen af.
10-04-2014 om 09:37
wel helder
dat ging wel snel.
Ik mis wel mensen om mij heen. Dat heb je soms op mijn leeftijd, dan zijn er al mensen overleden, zoals je ouders, die je mist. Iets te letterlijk denk ik.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.