Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Wat vind jij belangrijk bij het voorlezen?

Dag Ouders,

Mijn naam is Bryan en momenteel verricht ik een onderzoek naar het voorleesgedrag van ouders. Het doel van het onderzoek is om een nieuwe, gepersonaliseerde oplossing verder te ontwikkelen waardoor verhalen naadloos aansluiten op de interesse van jou en je kind.

Om dat zo goed mogelijk te doen, zijn er nog wat extra inzichten nodig en daar kan ik jouw hulp goed bij gebruiken!

Het onderzoek is vanzelfsprekend volledig anoniem. Bij interesse, kan ik je na het invullen van de vragenlijst (11 vragen, 5 minuten max) een mail toesturen met meer informatie.

Meedenken wordt natuurlijk zéér gewenst.

Ps; mocht dit of topic zijn, dan verneem ik dit graag.

Link: https://forms.gle/8wHYbdJhRx7EoCV18

leuk onderzoek, stond er zelf eigenlijk bijna nooit bij stil waar ik aan moest denken bij het voorlezen

Je kiest een boek. En volgende keer een compleet ander boek. Lezen is reizen terwijl je in je bed/op je stoel zit. Lezen is meekijken in de gedachtenwereld van een ander. Een boek hoeft helemaal niet 'naadloos aan te sluiten' maar mag juist compleet nieuwe belevenissen aanbieden. 

Wilgenkatje- schreef op 18-03-2024 om 19:14:

Je kiest een boek. En volgende keer een compleet ander boek. Lezen is reizen terwijl je in je bed/op je stoel zit. Lezen is meekijken in de gedachtenwereld van een ander. Een boek hoeft helemaal niet 'naadloos aan te sluiten' maar mag juist compleet nieuwe belevenissen aanbieden.

Helemaal mee eens!

Ik ga met de kinderen naar de bieb, ze kiezen zelf het verhaaltje uit wat ze zelf kunnen (leren) lezen en wat ze willen dat ik voor lees.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.