Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Soetjesven

Soetjesven

07-03-2014 om 10:32

Wil graag afstuderen, klein onderzoekje onder ouders over speelgoed!!

Beste ouders,

Je zou mij heel erg helpen door het invullen van deze enquête!
Het kost niet heel veel tijd, maar helpt mij wel enorm.

http://www.survio.com/survey/d/M6M4C9W7D3M0B8A9K

Bij nog op of aanmerkingen, graag reageren op deze discussie

Bij voorbaat dank,

Sven Soeterbroek

Aiselle

Aiselle

07-03-2014 om 10:50

De vragen maken geen onderscheid in of ik het andere merk NAAST of IN PLAATS VAN lego wel/niet zou kopen. En dat maakt toch zeker wel wat uit. M.a.w. maak je de keus als je nog helemaal niets hebt, of als je je al iets in huis hebt?

Soetjesven

Soetjesven

07-03-2014 om 11:06

Bedankt voor je reactie.

Dat klopt inderdaad, misschien mist dat nog in mijn enquête.
Maar het gaat er vooral om of een ander merk enige kans zou gaan maken in de markt

Hanne.

Hanne.

07-03-2014 om 11:27

laatste vraag

Ik kan de laatste vrasg niet beantwoorden.

Ik koop niets anders dan de echte lego omdat ik de kwaliteit van andere merken slecht vind. De enige uitzondering die ik zou maken is als een kind specifiek iets van een ander merk vraagt

Soetjesven

Soetjesven

07-03-2014 om 11:36

Bedankt voor invullen

Beste Hanne,

Zou ik dan mogen vragen welke slechte ervaringen u heeft met de kwaliteit van andere merken?

Soetjesven

Soetjesven

07-03-2014 om 11:42

Hanne

Als je een vraag echt niet kan antwoorden, graag invullen welk antwoord dan het meest dichtbij de gehele enquête ligt.

De feedback is wel erg handig en belangrijk. Hierdoor kan ik mijn vragen voor het definitieve onderzoek nog aanscherpen

Aiselle

Aiselle

07-03-2014 om 12:16

Kans

Zolang opa's en oma's nog het originele merk op zolder hebben liggen en de namaak meestal niet erop past of blijft zitten, denk ik dat een ander merk het moeilijk blijft houden - als vervanging van.

We hebben trouwens twee autootjes met mannetjes van een ander merk en die mannetjes mogen van mijn kinderen niet in de bak met legomannetjes. Want ze zien er anders uit. Als aanvulling op dus ook al geen succes

Hanne.

Hanne.

07-03-2014 om 12:57

ervaring

Mijn ervaring is dat de 'neppers' kwalitatief slecht zijn. Stukjes passen slecht. Print vervaagt etc.

Van mijn kind mag het ook echt niet bij de rest. Ik krijg toevallig gekregen doosjes van andere merken ook ongeopend retour. Al sinds hij 5 is....

Juno

Juno

07-03-2014 om 16:39

Reactie

Zou u een ander merk dan Lego links laten liggen, omdat u zelf zo een goede ervaring heeft gehad met Lego vroeger. Hierdoor een ander model voor uw kind kopen, in plaats van datgene wat hij wou

Wat bedoel je hiermee?

De vraag over het kinderfeestje begrijp ik ook niet. Ik wil niet meer voor hetzelfde geld, ik wil kwaliteit maar dat antwoord staat er niet bij.

Katniss

Katniss

07-03-2014 om 16:57

Laatste vraag

Bij de laatste vraag miste een belangrijk antwoord. Als een kind aan mij lego vraagt voor een partijtje, geef ik geen goedkope variant omdat dat niet gevraagd werd en het anders een teleurstelling wordt voor het kind. Zo'n kind weet heus wel dat je op een partijtje een cadeautje van 5-10 euro krijgt, dús een klein doosje lego (en geen hele ton van het merk Wuppie).

Sneeuwitje

Sneeuwitje

10-03-2014 om 22:44

idd

eens met de voorgangers. Ik ben echt niet kapot van al die andere merken die op lego of duplo lijken. We hebben wel eens wat gekregen en dat gaat echt veel eerder stuk of het ziet er veel minder degelijk/ mooi uit. Voor mij (en de kids) dus alleen de 'echte'lego en als het te duur is, dan sparen ze er maar voor of ze wachten tot hun verjaardag/ sinterklaas. En andere kinderen geef ik hooguit een klein doosje echte lego, liever iets goeds, dan rommel.

Sneeuwitje

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.