Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoek naar mediagebruik van kinderen en ouders

Hallo iedereen!

Vanuit de Radboud Universiteit te Nijmegen zijn we bezig met een onderzoek naar de levensstijl van kinderen van 9 tot 15 jaar, opgezet door Prof. dr. Moniek Buijzen. Voor dit onderzoek hebben we input nodig van ouders.

Dus, ben je een ouder van een kind van 9 tot 15 jaar, dan wil ik je bij deze vragen of je voor mij deze vragenlijst in wil vullen en eventueel dit bericht wilt delen! Je zou mij (en de rest van het team) er ontzettend mee helpen.

Ben je zelf een kind van 9 tot 15 jaar, dan zou het ook super tof zijn als jij een van je ouders zou vragen om deze vragenlijst in te vullen!

De vragen gaan o.a. over televisiekijken, internetgebruik, voeding, sporten en de communicatie binnen het gezin, en het invullen duurt hooguit een half uur.

De vragenlijst is te bereiken door op onderstaande link te klikken. Hier is ook meer informatie te vinden, mocht het nog niet helemaal duidelijk zijn. Aan het einde van de vragenlijst krijg je de vraag om in te vullen van welke student je deze link hebt gekregen. Hier kan je uiteraard gewoon 'Freek Rovekamp' invullen!
https://psychru.qualtrics.com/SE/?SID=SV_6nDGNJ5jAo5zhid

De antwoorden zullen vertrouwelijk en anoniem behandeld worden. Dit houdt in dat niemand ooit te weten zal komen wat je hebt ingevuld. Ik wil benadrukken dat alle gegevens die verzameld worden alleen worden gebruikt voor wetenschappelijke doeleinden.

Alvast ontzettend bedankt voor je hulp!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.