Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Thijs

Thijs

23-09-2017 om 11:30

Onderzoek veiligheid speed-pedelecs

Beste allen,
Mijn naam is Thijs en ik studeer civiele techniek aan de TU Delft. Inmiddels zit ik in mijn 4e bachelor jaar en ben ik bezig met mijn bachelor scriptie. Mijn scriptie gaat over de speed-pedelec en hoe de veiligheid van deze fietsers en andere weggebruikers verbeterd kan worden. Om inzicht te krijgen in hoe speed-pedelec fietsers zich voelen in het verkeer en in wat andere weggebruikers vinden van de speed-pedelec doe ik dit enquête onderzoek.
U zou mij erg helpen bij mijn onderzoek door de enquête in te vullen. Het invullen is anoniem en de resultaten kunnen worden gedeeld indien daar behoefte naar is.

Link naar de enquête: https://www.enquetesmaken.com/s/84bfb6c

Ja prima

Prima enquete.

Alleen deze twijfelde ik wel over: "Bent u van mening dat er iets moet worden veranderd aan de huidige infrastructuur om het voor speed-pedelec fietsers en andere weggebruikers veiliger te maken? *"

Ik weet niet of je op het moment de infrastructuur wel zou moeten of kunnen veranderen. Die keuze is er niet.

Voorlopig heb ik nog meer last van racefietsers die in de spits de bebouwde kom komen inracen en niet snel hun snelheid aanpassen aan een verkeer van schoolkinderen en langzame of oudere fietsers.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.