Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-07-2016 om 22:25
Wie geeft er een kadootje aan de juf bij het eind van het schooljaar?
Ik doe dat dus nooit, misschien bij de kleuters nog gedaan, maar ik zie nu allerlei creabea dingen voorbij komen op Facebook. Ben even benieuwd of de meerderheid dit doet of niet. Ben ik de uitzondering en zal ik nog snel iets halen? Of zijn dat juist overijverige moeders?
Een kadootje op de verjaardag van de juf doe ik dan weer wel.
13-07-2016 om 16:57
...en de conciërge
Zoon heeft aan het eind van groep 8 niet alleen de gymmeester een kaartje gegeven, maar ook de conciërge. Ik vond het zo attent van hem! Hij was er ook erg blij mee hoorde ik.
Maar dit was bij het verlaten van school.
Andere jaren ga ik als ik in de gelegenheid ben, een hand geven. In uitzonderlijke gevallen (veel werk aan mijn kind gehad), geef ik een persoonlijk kaartje met een uitgebreid bedankje. Kinderen zelf geven bloemen uit de tuin en/of een knutsel.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.