Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Heidi*

Heidi*

19-07-2013 om 14:18

Bijles wiskunde en nask in almere

Heeft iemand een goed en betaalbaar adres in Almere voor bijlessen in wiskunde en nask?

Dit vond ik:

http://www.studentinalmere.nl/prikbord/studeren/item/bijles-ondersteuning-wiskunde-natuurkunde-of-scheikunde-nodig

Toen ik voor mijn dochter bijles wiskunde zocht (Gooi), vond ik die via Marktplaats. Dat bleek een student aan een Universiteit te zijn en ik kwam goede referenties tegen toen ik hem verder ging googlen (LinkedIn bv). Eenmaal kennis gemaakt bleek het een schot in de roos. Geduldig, goede uitleg en het klikt super goed. Het heeft er voor gezorgd dat het cijfer enorm omhoog ging. En dat motiveert behoorlijk, het krikt het zelfvertrouwen ook mooi omhoog.

Zoek dus eens in de richting van een student, maar vergeet niet de referenties.

Er is een organisatie in Almere, die studenten aanbied: StudentPlus.

En wat vind je betaalbaar? Wij betalen voor een uur 20 euro. Dat is in een maand een hoop geld, maar heeft ons veel goeds gebracht. En als het goed gaat stoppen we even, en als er dan weer een moeilijk onderwerp is, dan starten we weer. Die flexibiliteit is erg prettig.

Vic

Vic

19-07-2013 om 20:02

Via school?

Bij dochter op school kun je voor o.a. wis- en natuurkunde bijlessen krijgen van 5e en 6e klassers, tegen een vast tarief van ca. 10 euro. Misschien kun je via school iemand vinden?

Tihama

Tihama

24-07-2013 om 19:55

Hier

een zoon die nu naar 5 VWO gaat op het Helen Parkhurst met een NT-profiel. Hij helpt wel eens kinderen van bekenden met hun wiskunde met goed resultaat. Blijkbaar kan hij goed uitleggen.

Ik heb gevraagd of hij tegen een laag uurtarief geïnteresseerd zou zijn om bijles te geven. In plaats van vakkenvullen of zo Dat leek hem wel wat. Hij is een behoorlijke wiskundefanaat: gaat volgende week ook weer op wiskundekamp. Gewoon, voor de lol.

Dus als je via de andere routes geen succes hebt, dan is dit nog een optie

Tihama

Raasje

Raasje

04-02-2014 om 23:31

Bijles wiskunde in almere

Ik zoek ook momenteel met spoed een betaalbare wiskunde bijles voor mijn dochter, zij doet 5 vwo..

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.