Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-10-2010 om 19:36
Hallo
Mijn zoon van 10 had gisteren gymles. Hij heeft zijn bril op de rand in de kleedkamer gelegd. Twee juffen hebben dat geconstateerd.
Groep 6 en 7 samen gym, deur op slot. Groep 8 heeft zich ook daar omgekleed tegelijertijd. Juf heeft de deur alleen van het slot gehaald om hen uit te laten.
Na gymles bleek bril weg. Spoorloos.
Het was aan het einde van de dag, dus vandaag zouden beide juffen er werk van maken.
Ik moest werken, kwam net thuis en hoor dat zijn eigen juf er niets aan gedaan heeft van de ander weet ik het niet.
Ik heb de directie gebeld en het voorgelegd. Ook de vraag: wat als hij niet terecht komt? Het staat vast dat het iemand ban groep 6,7 of 8 is die iets heeft gedaan.
In hoeverre kan ik school aansprakelijk stellen?
Directeur gaf aan dat ouders verantwoordelijk zijn voor eigen spullen, maar dit is toch te zot?
Wat kan ik doen? Kan ik überhaupt iets beginnen?
(null)
16-10-2010 om 13:51
Tnx
Ik zat al te twijfelen of ik thuis niet ook moest overstappen op Firefox. Nou bij deze is de twijfel dus weg!