Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Bruiloft juf

Mijn dochter zit in groep 6. In november gaat haar juf trouwen. Ik ben op zoek naar leuke ideeen voor een kado maar ook ideeen om de dag bijzonder te maken.

Monique03

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
selina

selina

03-09-2009 om 22:49

Sjonge....

vind je dat dat jouw verantwoordelijkheid is? Zo klink je wel.
Ik zou even in je achterhoofd houden dat het de juf is die gewoon haar werk doet en je dochter die toevallig in haar klas zit.
Ik bedoel dit niet onaardig maar ik vind dat dit soort dingen vaak vreselijk overdreven worden.
Je moet ook een beetje je plaats weten, zogezegd.

Kaaskopje

Kaaskopje

04-09-2009 om 00:27

Op school aanbieden

Ik ga er vanuit dat op school het een en ander georganiseerd wordt en dat er in het geheim, spannend!!, met de kinderen iets gemaakt en afgesproken wordt. Vraag of er hulp bij nodig is.

Tinus_p

Tinus_p

04-09-2009 om 10:14

Ceremoniemeester

selina:
"Ik bedoel dit niet onaardig maar ik vind dat dit soort dingen vaak vreselijk overdreven worden."
Als aanvulling; het belangrijkste is dat je kijkt of er een ceremoniemeester of vergelijkbaar is, en die eens belt of het op prijs wordt gesteld dat jullie als klas iets doen, en zoja, wanneer en hoe.
Sommige mensen trouwen namelijk liever in betrekkelijke eenvoud, anderen willen inderdaad graag van dit soort toeters en bellen. Ik heb daar verder geen mening over, maar het is belangrijk om hierin de plank niet mis te slaan.

monique03

monique03

11-09-2009 om 17:28 Topicstarter

Kinderreceptie

Samen met nog een moeder zijn wij groepsouders van deze klas. Dit betekent dat je een aantal dingen voor deze klas regelt. Het is dus niet raar als we, i.o.m. school, iets doen met de kinderen voor haar bruiloft. De kinderen worden die dag met een bus naar de plechtigheid gebracht en daarna is er een speciale kinderreceptie.
Ik dacht aan een mooie versierde boog en een A4-tjesboek. Maar wellicht hebben anderen nog leukere ideeen.

Monique

Pippin

Pippin

11-09-2009 om 20:28

Tafellaken

Een tafellaken met daarop een tekening, handafdruk of wens van ieder kind uit de klas met textielstift?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.