Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
06-02-2012 om 09:37
Even de situatie schetsen: oudste dochter heeft met oud en nieuw vuurwerk in haar oog gekregen. Dit is ondertussen nog steeds niet goed. We zijn woensdag naar de oogarts geweest en hij weet niet waarom ze nog steeds slecht ziet. Ze moet hiervoor 14 februari naar de orthoptist.
Afgelopen vrijdag was ze ontzettend moe en huilerig. Na navraag gaf ze aan dat ze het moeilijk vond om de cito's (die ze aan het oefenen zijn) te lezen en dat ze daarom bang was om (te) veel fouten te maken. Nu heb ik met haar afgesproken vanmiddag even naar de leerkracht (of directeur, weet niet of de leerkracht vandaag aanwezig is vandaag) te gaan en te overleggen of ze een Cito kan krijgen met grotere letters.
Maar nu mijn vraag: krijgt de basisschool standaard ook cito's met grotere letters? Of moeten ze deze apart bestellen? Als ze die apart moeten bestellen dan is het natuurlijk rijkelijk laat. Weet iemand dit?
06-02-2012 om 09:58
Moet toch niet moeilijk zijn?
Ze kunnen het toch gewoon inscannen en dan groter afdrukken? Dat zou ik zelfs nog kunnen!
06-02-2012 om 11:17
En doen ze erg moeilijk...
dab kub je even bij zo'n hulpwinkel een grote leesloep lenen, die heb je zelfs pagina groot.
06-02-2012 om 11:28
Leesbril
Misschien geeft een simpel leesbrilletje van plus 2 of zo al een hoop rust. Kun je zo bij de Hema, VD of Etos halen.