Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Nivea

Nivea

29-09-2008 om 18:34

Competitie in groep 3

Mijn zoon was in groep 2 nogal bezig met wie -het eerst in de klas was-. Nu heeft hij geluk en zijn wij altijd vroeg op school maar de -altijd- jongens stonden te dringen voor de deur om in de klas te komen.

Nu in groep 3 was dat de eerste weken ook zo maar ik heb hem duidelijk gemaakt dat hij er mee moet stoppen en hij ziet nu ook zelf het nut er niet meer van in. Een vriendje gaat er nog steeds mee door, zelfs met trucjes als mijn zoon toevallig vooraan staat bij de deur 's ochtends.

De juf zei er ook een keer iets van in de klas omdat ze ziet dat het ook met de werkjes gebeurd. Nu we weer wat weken verder zijn vroeg ik me af hoe het nu gaat en het blijkt dat mijn zoon nog steeds competities doet met werkjes. Ze heeft er een gesprekje over gehad in de klas en ook uitgelegd dat als je het afraffelt je het werk gewoon terug krijgt en het over moet doen.

Kan ik hier ook nog wat mee of moet ik het bij school laten? Ik zie nu zelf de competitie ook niet meer dus ik kan er niet op inspringen.

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.