Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
18-09-2010 om 00:05
Op de VO-school van zoon (3 havo) gaan ze 3 dagen naar Parijs voo €190,- per kind. Doel van het uitstapje: elkaar en de mentor leren kennen.
Ik krijg daar de kriebels van. Kunnen ze elkaar niet leren kennen in zeg Den Bosch of Zwolle (ook leuke steden en anders dan thuis)? Bovendien, 3 dagen voor €190,- pp, dat is omgerekend naar ons gezin (6 mensen) en een weekje vakantie ruim €2600,-. Wij maken al een aantal jaren de afweging om niet te gaan skiën omdat we dit soort bedragen liever aan andere zaken besteden. Een euro kun je maar 1x uitgeven...
Maak ik nu een rare gedachtensprong of vinden jullie het ook veel geld?
Manon
20-09-2010 om 21:26
Net info avond gehad
over de reis naar Polen van mijn zoon ( klas 6). kosten 250 euro, vliegreis en aldaar een paar dagen in een gastgezin ( slapen en ontbijt misschien een keer avondeten). Warschau, Krakau, Birkenau en verder rondom het stadje van de uitwissel school. De school doet dit al jaren met dezelfde school en de verhalen zijn goed. In totaal een 8 dagen, precieze data en programma enz volgen nog. Vorig jaar is hij naar Marokko geweest, ook 250 euro, ook 8 dagen, geen gastgezin