Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

En een school in dordrecht

Ik zie hierboven een draadje staan met de vraag over een school in Castricum, nu ben ik van plan te gaan wonen in Dordrecht, en ik heb wel al een leuke school op het oog, daar geven ze filosofie, lijkt me interessant maar misschien zijn er ouders die fijne ervaring hebben met andere scholen, ik ben benieuwd.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat voor school?

Een basisschool of middelbare school?

bomarieke

bomarieke

04-08-2009 om 21:22 Topicstarter

Basisschool

het moet een basisschool zijn, mn dochter is 5 jaar.

Marsudan

Marsudan

06-08-2009 om 12:35

Dordrecht

Het is natuurlijk geheel afhankelijk waar je in Dordt gaat wonen. Ik woon sinds driekwart jaar niet meer in Dordrecht (dus heb oudste dochter in de huidige woonplaats ingeschreven, ze is net 4). Maar als ik nog in Dordrecht had gewoond had ze naar Het Kristal gegaan, in Sterrenburg III. Neem eens een kijkje op de website, zou ik zeggen... en dan misschien bellen voor een afspraak? http://www.cbshetkristal.nl/cgi-oic/pagedb.exe/show?no=1
Groetjes, Marsudan

Nasha 1st

Nasha 1st

06-08-2009 om 20:44

Wat voor school wil je

christelijk? openbaar? bijzonder(vrije, dalton, jenaplan, montessori)? Dordt is heel groot en heeft dus veel scholen, lastig dus om 1 te noemen.

bomarieke

bomarieke

07-08-2009 om 21:37 Topicstarter

Ik zoek...

Dank je Marsudan, ik zal eens kijken daar.
We hebben een huis bij Merwestein park op het oog dus moet fietsend te doen zijn. Ik heb school Hogestraten op het net egvonden en dat lijkt vrij en geeft filosofie, dat spreekt me aan.
Mn dochter zit nu op een openbare school bevalt prima, maar ook een andere richting vind ik geen probleem.
Ik zou wel graag een kleine school willen hebben waar een op een goed niveau les gegeven wordt.

Nasha 1st

Nasha 1st

07-08-2009 om 22:07

School

hogestraten? Waar zou die zitten dan? Ik kan hem op het net niet vinden...

bomarieke

bomarieke

15-08-2009 om 10:07 Topicstarter

Oeps...

Ik weet niet hoe ik bij Hogestraten kom, het is de Statenschool. Kent iemand die wel?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.