Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Eten op woensdagmiddag op het speciaal onderwijs

Judithzoon zit sinds een paar weken na 4 jaar KDC op het speciaal onderwijs. Met de taxi is hij ongeveer 50 minuten onderweg. Op woensdag is hij om half een uit en dus pas tegen half twee thuis. Nu is het niet de gewoonte dat er op schhol nog gegeten wordt, hoogstens een boterham uit het vuisjte bij het jassen aandoen ed. Ik vraag mij af hoe dit bij andere scholen waar de kinderen van ver komen geregeld is. Want ik vind het best wel laat om pas om half twee te eten.
Bijkomend probleem is dat Judithzoon geen brood kan eten maar pap eet, dus een boterham uit het vuisjte valt helaas af. Eventueel kan ik hem wel een knijpfruit meegeven om te eten vlak voor half een. Maar dan blijft mijn vraag, is onze school een uitzondering of is dit gewoon normaal.
Judith

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Judith

in het speciaal onderwijs wordt er voordat de taxis komen gezamenlijk gegeten in de klas. Dat is wat mij bekend is in ieder geval en de gewoonte is, broodje in vuistje onderweg verbaasd mij! half 2 eten is zeker erg laat hoor!

zon

zon

24-09-2009 om 11:07

Cluster 4

De cluster 4 school waar ik heb gewerkt ging op woensdag om 13.00 uur uit. Voor die tijd aten de kinderen nog op school.

koentje

koentje

24-09-2009 om 20:43

Bij ons

zijn ze ook uit om 12.30 en eten daarna thuis pas. Je kunt overwegen of je hem voor de woensdag zelf haalt als dat kan?
Of mag hij niet iets eten in de bus?

anna van noniemen

anna van noniemen

25-09-2009 om 22:00

Hier

laat ik zoon inderdaad op school wat eten, is ook zo laat thuis, tegen 14:00 uur. In de bus/taxi eten mag meestal niet. Maar ook juf vergeet het weleens, daar baal ik dan van. Zoon moet wel eten, want hij is een wandelend skeletje....

Yoghurt

Als je zoon geen brood uit het vuistje kan eten, kan hij dan wel iets van yochurt of vla drinken? Dan zou je dat in een beker mee kunnen geven of van die danoontje actige dingen. Die heb je gevarieerd in grootte. Heeft hij toch iets binnen...

Gr Pham

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.