Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Gratis online typecursus?

Hoi,

Voor mijn dochter zoek ik een -liefst- gratis online typecursus. Mijn googletalenten zijn blijkbaar niet goed ontwikkeld, want daar vind ik alleen Engelstalige programma's.

Wie heeft er ervaring met een goede typecursus?
Alvast bedankt!
Klaartje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jvo

Jvo

06-04-2009 om 14:38

Niet gratis...

..maar 10 euro bij Bol. Schijnt een enorme aanrader te zijn (wij hebben 'n Mac, dus geen eigen ervaring). Hij is verschillende keren geadviseerd hier op het forum.

http://www.bol.com/nl/p/notebooks-pc-accessoires/type-expert-junior/1003004000007943/index.html

an mien

an mien

06-04-2009 om 14:59

Gratis en niet gratis

gratis is www.typelesonline en niet gratis maar wel heel leuk www.typtopia.nl

succes

An mien

Type expert junior.

wat is nou 10 euro in vergelijking met zo'n echte typecursus.....

Ingrid (fan!)

Annet

Annet

06-04-2009 om 20:18

Ook type expert junior

Het programma houdt de vorderingen bij en geef advies welke vaardigheden extra training kunnen gebruiken. Voorbeelden: bepaalde vingers of hand die achterblijven, tempo, accuraatheid, bepaalde letters die het vaakst fout gaan, etc.
Dochter heeft in groep 6 uitstekend leren typen (blind). Let wel op (welke cursus je ook kiest) dat je de letters afplakt. Anders blijven ze kijken en leren ze nooit blind typen. Als dat eenmaal goed gaat, is afplakken niet meer nodig.

klaartje

klaartje

07-04-2009 om 10:28 Topicstarter

Type expert junior dus

Geweldig, op dit soort ervaringsverhalen zat ik te wachten. Type expert junior wordt het dus. En inderdaad, wat is nu tien euro voor een goede cursus?
En het afplakken van de letters vind ik ook een goede tip.
Bol.com, here we come!

Bedankt!

Klaartje

mama 78

mama 78

07-04-2009 om 11:34

Of marktplaats!

Kijk ook eens op MP voor deze cd rom. Ik had'm voor 5 euro en dat is wel zo leuk...

Suzanne

Suzanne

08-04-2009 om 08:27

Of bibliotheek!

Wij hebben destijds deze cursus van de bibliotheek geleend. Geinstalleerd op de computer en typen maar.. het programma bleek te draaien zonder cd-rom.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.