Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
maan.

maan.

24-09-2008 om 11:28

Havo muziek en dans?

Wie heeft ervaring met de havo voor muziek en dans (rotterdamse dansacademie)?

Dochter lijkt het erg leuk. Mij lijkt behalve de afstand (elke dag bijna drie kwartier) dat het vooral om dansen gaat en het havogebeuren misschien op een tweede plaats komt?

Heb al op de site gekeken en ook al op de dansschool hier info gekregen maar wil ook graag 'ervaringen van buitenaf' horen indien die hier zijn.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nee hoor

"Mij lijkt behalve de afstand (elke dag bijna drie kwartier) dat het vooral om dansen gaat en het havogebeuren misschien op een tweede plaats komt?"
Die angst is onterecht. Wat wel zo kan zijn is dat er vrijstelling is van bepaalde vakken die heel veel tijd kosten. CKV is zo'n vak. En dat kun je er rustig bij laten zitten. Dans is culturele vorming genoeg.
Groet,
Miriam Lavell

Grasmus

Grasmus

24-09-2008 om 13:14

Miriam (o.t.)

Hoi Miriam,
Ik wil je graag iets vragen maar i.v.m. privacy wil ik dat graag per mail doen. Zou je dan eventueel willen reageren op [email protected].
Alvast bedankt!

Je hebt mail

met de titel 'daar ben ik dan'. Vergeet niet in je spambox te kijken, misschien is ie daar beland.
Groet,
Miriam Lavell

tonny

tonny

24-09-2008 om 16:13

Wat ik ervan weet...

... is dat je wel wat beperkt wordt in je (profiel)keuzes als je uiteindelijk niet voor een leven binnen muziek&dans kiest/ zult kiezen, omdat je niet het niveau blijkt te kunnen bereiken om hiervan te kunnen bestaan. Denk daar ook vast over na.

Heb verscheidene kennissen die deze havo-opleiding volgden, vervolgens het conservatorium, maar toen toch niet zo uit bleken te blinken dat ze alsnog een lerarenopleiding in een heel ander vak zijn gaan volgen. Een vrij langdurige geschiedenis. Maar ja, je hebt wel van alles opgedaan aan culturele bagage.

tonny

Roos

Roos

24-09-2008 om 23:08

Vriendin

De kinderen van mijn vriendin zitten er allebei op, de ene net klaar, de andere net begonnen.
Het diploma wat ze halen is gewoon het havo diploma. Oudste van haar is nu begonnen met HBO-MW. Niet alle kinderen gaan automatisch naar het conservatorium.
Het schijnt een erg leuke school te zijn met een leuke sfeer.
Roos

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.