Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Hulp gezocht! Klein rekenonderzoek

Wie kan me helpen?
Ik wil bij dochter het Klein Rekenonderoek afnemen, maar ik heb momenteel geen toegang tot het boek.
Is hier misschien iemand die het boek heeft, of op school heeft en voor mij de eerste testen kan scannen en mailen?

dirksmama

dirksmama

25-02-2014 om 23:18 Topicstarter

Niemand die op een school werkt?

Ik heb het echt heel hard nodig!

Anonymized User

Anonymized User

26-02-2014 om 12:58

Klein rekenonderzoek

Hoi dirksmama

ik heb het boek zelf niet maar zag wel een site waar je het kon bestellen. www.betelgeuze.nl

Ik weet niet of je er wat aan hebt , maar in de boeken Rekenen een hele opgave, staan ook diagnostische toetsen. Op hun site kun je deze volgens mij gratis downloaden.

Groeten, Ellen

dirksmama

dirksmama

27-02-2014 om 00:14 Topicstarter

Lastig

Ik zit in het buitenland op een afgelegen plaats. Het boek is alleen per post te bestellen, en doet er dan mistens drie maanden over hier te komen, als het al aankomt, omdat je officieel gezien van een boek dat je importeert een samenvatting in het Engels of Bahasa moet aanleveren. Dat moet de uitgever doen, want als ontvanger kun je natuurlijk geen samenvatting maken van een boek dat je nog niet hebt...
Iik ken de test, heb 'm al vaak afgenomen, en ik zoek dus alleen de testbladen, ingescand, zodat ik ze electronisch kan ontvangen en printen.

Ik ga eens kijken bij de link die je gaf. Bedankt!

Marie

Marie

28-02-2014 om 12:32

hier op de school vragen

Kun je niet contact opnemen met de school waar je kinderen hier in Nederland wel naar toe gaan? Wellicht is er daar een leerkracht die aan het boek kan komen en voor je kan inscannen en mailen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.