Fatima
11-02-2010 om 19:03
Kadootje voor de meester?
Ik heb de draadjes gelezen op dit forum met kadootjes voor juffen maar ik zie weinig tips voor alleenstaande jonge meesters. Weet iemand daar iets origineels voor?
Fatima
11-02-2010 om 20:05
Duur!
Voor onder de 7 euro kan ik al niet meer naar de bioscoop dus dat vind ik veel te duur. Het gaat om een aardigheidje op zijn verjaardag.
fluitketel
11-02-2010 om 20:19
Leuke koffiebeker
die heb ik ooit wel aan een alleenstaande meester gegeven als afscheidskado aan het eind van het schooljaar. Dat werd erg gewaardeerd. Of iets lekkers zoals chocolade als hij van snoepen houdt.
Puck
11-02-2010 om 20:21
Zelf knutselen
Als het om een aardigheidje gaat: laat je kind zelf iets knutselen, kleien, tekenen, oid. Dat vind ik meestal veel leukere cadeautjes als een gekocht zeepje oid.
Lou
11-02-2010 om 21:10
Knutselen
Ik zou gewoon iets liefs laten knutselen, valt altijd wel in de smaak denk ik. Mijn dochter zou waarschijnlijk zijn naam in strijkkralen willen maken (als hij geen lange naam heeft...) en dat is dan een naambordje voor op zijn deur. Of een mooi gedichtje overschrijven en daar een tekening bij maken. Dat soort dingen.
amk
11-02-2010 om 21:11
5 euro
is de kleinste bioscoopbon, je hoeft toch niet gelijk 2 kaartjes te kopen?
Hij kan zelf dan ook wat bijleggen. Ik ben altijd erg blij met veel kleine bonnen, kan ik regelmatig lekker goedkoop naar de bios.
Fatima
12-02-2010 om 08:49
Knutselen
Mijn dochter zit in groep 7, dan vind ik knutselen ook niet echt leuk meer. Ik wil ook niet van die blijvende dingen geven als koffiebekers. Die krijgen ze al zoveel, wat moeten ze ermee?
Iedereen denkt altijd origineel te zijn maar wat heb je aan een huis vol dezelfde dingen als koffiebekers?
Moeilijk vind ik het.
reina
12-02-2010 om 08:56
Kaart
Een leuke kaart met iet swat je kind er zelf in tekent of schrijft? Een zelfgamaakte kaart? Aparte pen?
Tijgeroog
12-02-2010 om 09:01
Boekenlegger
Een zelfgemaakte boekenlegger, met eventueel een foto van je kind erbij? Zelfgebakken koekjes, zelfgemaakte jam (niet helemaal het seizoen, dat wel)
Ellen Wouters
12-02-2010 om 10:02
Iets wat op gaat
Het ideale cadeautje voor iemand wiens voorkeuren je niet goed kent, vind ik een cadeautje dat op gaat.
Chocola, een fles wijn, een grote zak luxe noten, een stuk kaas van de goede kaasboer, thee-en-lekkere-dingetjespakketje van de theewinkel, een paar mooie kaarsen....
Anders zit de brave man inderdaad met een huis vol zelfbeschilderde koffiebekers na verloop van tijd.
En als je het niet lekker vindt, dan geef je het weg of je laat het stilletjes verdwijnen, maar het is tenminste een cadeau dat uit de aard der zaak weer verdwijnt.