Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Balletmama76

Balletmama76

28-09-2010 om 18:08

Kerstkaartenactie school?

In de nieuwsbrief staat dat er een kerstkaartenactie op school gehouden wordt dit jaar en dat deze kerstkaarten getekend worden door de kinderen zelfst en dan geprint. Wat moet ik me hieronder nu precies voorstellen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maaike

Maaike

28-09-2010 om 18:15

Verkopen

Ik neem aan dat de kinderen de kaarten dan gaan verkopen en dat de opbrengst ten goede komt aan school of een goed doel. Zeker weten kun je uiteraard alleen, als je het even navraagt bij de leerkracht.
Succes ermee,
Maaike

Balletmama76

Balletmama76

28-09-2010 om 18:21

Verkopen

Ja, het is idd de bedoeling dat de kinderen deze kaarten verkopen en dat ook ouders deze kaarten gaan kopen.
Maar worden dat soort acties binnen school gehouden of gaan kinderen ook langs de deuren en moet je een bepaalt aantaal kopen als ouder?

vlinder72

vlinder72

28-09-2010 om 18:43

En sommige scholen

laten kinderen allemaal een mooie tekening maken en uit al die tekeningen zoeken ze er zes tot tien uit om daarvan kerstkaarten te maken. Die kaarten kunnen ze dan verkopen. Leuk natuurlijk als het een tekening van jouw kind is maar als dat niet zo is want moet je dan met die kaarten?

Wilma

Wilma

29-09-2010 om 14:54

Zoon wordt er nog kwaad om ...

Ik dacht dat het was toen hij in groep vier zat, ook zo'n kaartenactie op school. De opbrengst kwam ten goede aan het opknappen van het schoolplein, geweldig idee en erg nodig ook. Dus de meeste ouders en aanverwanten kochten een paar setjes. Opbrengst was behoorlijk.

Maar tot op de dag van vandaag is het niet gebruikt voor het schoolplein, niks !

Zodra het ter sprake komt hier thuis wordt zoon er nog boos om, hij zit nu in de brugklas ...

Groetjes,
Wilma (nogsteeds kaarten over van die rotsetjes...)

Pippin

Pippin

29-09-2010 om 18:41

Wilma

Hier ook zo'n schoolplein waar al twee keer actie voor gevoerd is en wat van troostloosheid bij elkaar hangt. Mijn kinderen zijn daar ook zeer gefrustreerd hierover. Die besluiteloosheid, grrr.

Dat schoolplein he

Daar had ik als ouders dan ook allang hele concrete en steeds terugkerende vragen over gesteld!! Want dat slaat natuurlijk nergens op!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.