Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

kinderen naar een nieuwe school ivm verhuizen

Hai allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en had me voorgesteld in een andere rubriek.
Mijn naam is Senny, en samen met mijn man heb ik 2 prachtige kindjes.

B, een super lieve jongen en heerlijke uitdaging van 10 jaar, die een autistische beperking heeft (Asperger en ADHD)
En L, een prachtig meisje van bijna 7 jaar die een super sterk eigen karaktertje heeft.

Wij gaan deze zomer verhuizen 65 km verderop naar Zoetermeer, dit houd in dat ook beide kindjes naar een andere school moeten, en ik vond de keuze erg lastig. Voor B is er maar 1 school omdat hij naar speciaal onderwijs gaat naar groep 7.
Voor L zijn er 2 scholen in de buurt, en heb vandaag gekozen voor de school die geen Dalton onderwijs is L heeft nml veel structuur nodig.
Zij heeft afgelopen schooljaar groep 2 en 3 gecombineerd gedaan ivm concentratie problemen (ook ADHD) en zal komend schooljaar volledig groep 3 doen.

het spannende in dit hele verhaal is dat wij niemand kennen nog in Zoetermeer en daar ook geen familie hebben.
ik hoop zo alvast voordat we er wonen in contact te komen met ouders die in Zoetermeer wonen.

groetjes, Senny

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.