Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Milani

Milani

17-06-2010 om 10:57

Leonardo school heeft financiële problemen

Zie http://petities.nl/petitie/goede-scholing-voor-hoogbegaafde-leerlingen

Voor meer informatie en tekenen petitie.

Hoe meer ouders tekenen hoe groter de kans is dat deze scholen niet gaan sluiten!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Asa Torell

Asa Torell

24-06-2010 om 14:37

Luc

Dank je wel, ik ben nu op reis maar ga thuis de teksten zeker lezen! De middelbare school heb ik zonder problemen gehaald gelukkig maar inmiddels wil ik best van deze mindset af. Ik ben benieuwd! Staat er ook in hoe je het eventueel kunt herkennen en voorkomen bij kinderen?
Je andere bijdragen in deze draad heb ik trouwens ook met veel interesse gelezen. Zelf heb ik een halve ochtend (!) les gehad over onderwijs geven (WO) en punt 1 was voorkennis achterhalen, punt 2 verschillende leerstijlen (Kolb). Gek dus, voor mij als leek, dat het lager en middelbaar onderwijs hier kennelijk maar weinig mee (kunnen) doen.

anna van noniemen

anna van noniemen

24-06-2010 om 22:47

Hart van nederland!

met een onderwerp hierover!!!!

ishtar

ishtar

24-06-2010 om 23:03

Anna

de klas van mijn zoon

anna van noniemen

anna van noniemen

24-06-2010 om 23:24

Aha ishtar

was jij of je zoon ook in beeld?

ishtar

ishtar

25-06-2010 om 08:23

Anna

ik niet, zoon wel
feloranje shirt, enthousiast zwaaiend naar de camera (bij het stukje interview met Paul Kuipers)

Salie

Salie

25-06-2010 om 15:24

Ishtar

Hee,

Ik heb je zoon gezien hoor. Leuk en goed dat ze dit doen. Ik zag ook nog twee zoontjes van een vriendin van mij. Zitten waarschijnlijk bij die van jou in de klas.
Gaat het goed met hem daar?
Gr. Salie

ishtar

ishtar

25-06-2010 om 17:30

Salie

2 broers? Dan zit er 1 bij hem in de klas, en 1 in de bovenbouw.
Hij heeft het ontzettend naar zijn zin. Kwam laatst bij me met de mededeling dat hij op oude school de kinderen wel leuk vond, maar het werk niet, en nu zowel de kinderen als het werk leuk waren. Hij is veel rustiger en 'bereikbaarder' Helemaal veranderd. Wij zijn dus heel blij, en hij ook

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.