Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Flora

Flora

26-10-2009 om 16:27

Leonardo wachtlijst

Ik heb mijn dochter van 6 een jaar geleden ingeschreven op de leonardo school. Wacht nu al een jaar op een oproep om haar te testen. Zijn er zulke lange wachtlijsten of kan het zijn dat haar meester vind dat zij niet past op de Leonardo school? Wie heeft hier ervaring mee.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

26-10-2009 om 19:26

Bellen

Heb je al gebeld met de school?

Verder kun je deze vraag heel goed stellen op het HIQ forum, daar heeft men veel ervaring met Leonardo scholen.

Minilot

Minilot

26-10-2009 om 20:16

Stille lijst in den haag

In Den Haag is het wachten op het einde van het schooljaar. Dan wordt er bekeken welke kinderen er af gaan (naar het voortgezet onderwijs) en hoeveel er nieuw bij kunnen. Vorig jaar gingen er maar 4 kinderen weg, er is niet veel verloop. De onderbouw stroomt door naar de bovenbouwklas, dus er is weinig kans om als nieuweling in de bovenbouwklas te komen.Let wel op: hier is het zo dat je kind voorrang krijgt als het al op de betreffende basisschool zit, mijn jongste komt daarom straks eerder aan de beurt dan kinderen van buitenaf, ook al staat ze op dit moment lager op de lijst omdat ze nog niet getest is.

Groetjes Lot

Elisabeth1

Elisabeth1

29-10-2009 om 21:07

Iq test?

Bedoel je dat je wacht tot ze opgeroepen wordt voor het onderzoek of ze op een Leonardo kan, of een iq test? En de meester van haar huidige groep kan toch niet bepalen of ze op een Leonardo kan?

Er gaan weer een aantal nieuwe Leonardo's starten, ook in januari, misschien is er een andere bij je in de buurt?

Flora

Flora

30-10-2009 om 16:54

Contact opnemen met school

Ik geloof dat wij zelf een IQ test moeten regelen en de kosten hiervoor betalen. Voordat ik hieraan begin wil ik graag weten wanneer ze daar zou kunnen beginnen. Wat ik begrijp is dat er een enorme wachtlijst is. Van haar meester hoor ik dat ze goed is op school en een bijzonder kind is. Maar hij zegt dat hij niet zeker weet of ze een Leonardo kind is. Wij als ouders zien dat ze anders is, maar hebben ook onze twijfels of ze niet gewoon een lekker slim kind en een beetje speciaal is of misschien toch hb. Het komt wel in beide families voor. Haar vader is hb en mijn zus en vader zijn het ook. Ik ga inderdaad bellen over de wachtlijst.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.