Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Lvsgegevens (even delen)

Hoe spannend wordt groep 2 voor onze kleuter, vraag ik me af..
Omdat ik voor zijn broers de IB-er achter de broek zit met LVSgegevens, heb ik ze voor de lol en mijn eigen dossier ) ook van onze kleuter opgevraagd. Het leuke is dat er nu ook een FN in het LVS staat, wat neem ik aanstaat voor functioneel niveau (of iets van dien aard).
Voor Taal scoort hij >E2, voor rekenen E2. Mop moet nog 5 worden en mag dus na de zomervakantie naar groep 2.
Zijn broers gaan ondanks hun dyslexie ook lekker, uiteraard blijven de AVI's en DMT's achter, maar spelling ligt op M6, rekenen bij de een op E6/M7 bij de ander E7de rest ligt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petuut

Petuut

25-06-2012 om 15:18 Topicstarter

Foutje...

Hoe spannend wordt groep 2 voor onze kleuter, vraag ik me af..

Omdat ik voor zijn broers de IB-er achter de broek zit met LVSgegevens, heb ik ze voor de lol en mijn eigen dossier ) ook van onze kleuter opgevraagd. Het leuke is dat er nu ook een FN in het LVS staat, wat neem ik aanstaat voor functioneel niveau (of iets van dien aard).
Voor Taal scoort hij >E2, voor rekenen E2. Mop moet nog 5 worden en mag dus na de zomervakantie naar groep 2.
Zijn broers gaan ondanks hun dyslexie ook lekker, uiteraard blijven de AVI's en DMT's achter, maar spelling ligt op M6, rekenen bij de een op E6/M7 bij de ander E7.
Taalschaal is een vreemde, tenminste voor de oudste, jongste van de twee scoort die >M8, maar de oudste heeft dit keer een E5/M6, terwijl hij anderhalf jaar geleden al M6/E6 scoorde en een half jaar geleden E6/M7. Toch maar eens informeren waar die achteruitgang vandaan komt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.