Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Miriam lavell

hoi mirjam,
ergens in een draadje vroeg je een ouder om contact op te nemen omdat je bezig bent met een onderzoek !
kan dit draadje echter niet terugvinden, maar wil wel graag contact met je hierover. ik wil graag mijn ervaringen met je delen omdat ik denk dat wij een "uniek" geval zijn en hierdoor een bijdrage kunnen leveren.
groet, Jennie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jenniedora

jenniedora

17-03-2010 om 14:48 Topicstarter

Aanvulling

even een aanvulling.

ik ben overigens niet de ouder aan wie je dit gevraagd hebt, maar zomaar een OOL-er die dit draadje geinteresseerd volgde. (overigens heb ik zelf niet gereageerd)
groet,

Onderweg

als het goed is is er mail naar je onderweg via forumbeheer.
Groet,
Miriam lavell

jenniedora

jenniedora

17-03-2010 om 23:32 Topicstarter

Bedankt

ik ben die jennie-71 (ook wel s mazzelx) die zich afvroeg hoe zoon van cluster-4 naar regulier te doen. hij is in het nieuwe jaar gestart en het gaat super op zijn nieuwe reguliere school. net eerste rapport gehad met het hoogste cijfer voor gedrag en gemmiddeld een 8/9. super knap dus. en het rugzakje hebben ze dus helemaal niet nodig (ja ze gaan hiermee wat verdiepingstof oppakken, maar dat hoort niet bij het rugzaje) Het is nu wel fijn dat school extra geld heeft voor andere zaken en dat gun ik ze van harte. je begrijpt dat ik heel wat input heb voor je onderzoek, want dit is natuurlijk niet zuiver gegaan. dit is ook een kant wat je kan meenemen in het onderzoek.
moet het allemaal nog op een rijtje krijgen, want het is een heel verhaal en ik denk erover om je mijn telefoonnummer te mailen, omdat het teveel is om in eerste instantie op te schrijven.
groet, jennie

Later

Contact is nog niet gelukt. Ik ben verschrikkelijk druk met van alles en ook nog even weg. Het wordt later. Heb geduld.
Groet,
Miriam Lavell

Jazo

Jazo

19-03-2010 om 21:14

Draadje van mij gevolgd?

Hallo Jennie,

Heb je het over het draadje dat ik had gestart?
Advies SBO?

Groet, Jazo

jenniedora

jenniedora

21-03-2010 om 16:34 Topicstarter

hoi jazo
klopt ! heb even in het archief jouw naam ingetikt en idd het was jouw draadje.
heb me niet gemengd in de discussie omdat wijzelf onze zoon inmiddels op een andere reguliere school hadden geplaatst en dat ik niet op de zaken vooruit wilde lopen.
ik denk dat ik je wel persoonlijk advies kan geven a.h.v. mijn persoonlijke ervaringen (herken nl. wel iets in je verhaal) je kunt het forumbeheer mailen voor mijn e-mail adres als je wilt.
groet, jennie
ps heb het verhaal voor miriam nog steeds niet op papier kunnen krijgen pffffffff wat is er heen hoop gebeurt en nog sterker een hoop verandert sinds hij weer op regulier zit. net zn eerste rapport gehad supercijfers met het hoogste cijfer voor gedrag !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.