Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Ontwikkelingsvoorsprong op de kleuterschool

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
LilianeMi

LilianeMi

30-05-2011 om 22:21 Topicstarter

Gonniegans

Maar hij zit nu al in een 1/2 combinatie klas!

Voor zover we begrepen heeft hij niet alleen groep 2 maar ook groep 3 cito's gemaakt en voor wat wij tussen de lijnen door begrepen scoorde hij overal A op. Al weten we dat niet 100% zeker omdat de uitslagen niet naar ons gecommuniceerd zijn. We hebben dit nagevraagd maar hebben tot op heden nog geen antwoord hierop. Dat alleen al vinden we toch een tikkie vreemd.

OK, ik je vorige bericht schreef je dat hij in groep 2 een andere juf zou krijgen. Dus ging ik ervan uit dat hij nu in een groep 1 klas zou zitten.

Volgens mij heb je recht op inzage in de uitslagen. Wij krijgen 2 keer per jaar zo'n uitdraai van de resultaten. Als die cijfers zo overduidelijk zijn en jullie denken dat hij beter af is in groep 3 dan zou ik het hogerop zoeken.

ayla

ayla

31-05-2011 om 14:14

Lilianeme

Ik zou ook inzetten op een versnelling naar 3 en daar dan wel meteen een eigen programma laten draaien, Flink compacten en veel verrijkingsmateriaal aanbieden. Mocht je dit niet bij deze school lukken dan zou ik gaan kijken bij andere scholen. Je zult de komende jaren heel hard een school nodig hebben waar je goed mee kunt communiceren en die met je meedenken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.