Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
makakos

makakos

23-09-2008 om 09:31

Oudercomite en activiteiten

Ik ben woonachtig in het buitenland en op zoek naar originele activiteiten om hier het oudercomite te helpen.Wat wordt er bij jullie zoal aan activiteiten georganiseerd?

Met vriendelijke groet,

Ellen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

23-09-2008 om 10:50

Verduidelijking

Ellen: wat bedoel je met oudercomité, wat is het doel van zo'n comité, binnen of buiten activiteiten, budget, aan school gebonden?
Kun je wat verduidelijken want met je vraag kan ik even niet zoveel eloof ik.

winacoye

winacoye

23-09-2008 om 18:28

Oudderraad of vereniging?

Bedoel je wat hier de ouderraad of oudervereniging organiseerd?
Wij hebben o.a. het sinterklaasfeest, kerstfeest, lentefeest, sportdag, disco, schoolreisjes, sprookjesfeest, schoolfotograaf etc. het afgelopen jaar voor school verzorgd.
Als je meer info wilt dan laat je het maar weten.

Groeten, Winacoye

makakos

makakos

24-09-2008 om 13:59

Ouderraad, puck

Ja, in NL wordt dit waarschijnlijk ouderraad genoemd, de sites waar ik het woord oudercomite tegenkwam waren bij nader inzien allemaal Belgische sites.

Puck, ik bedoel hiermee dus een vereniging van ouders die dingen op zich nemen waarvoor de school niet direkt verantwoordelijk is of die zijn krachten te boven gaan maar die wel bijdragen tot een beter functioneren van de school. Je kunt hierbij denken aan de verkeersveiligheid rondom de school, druk uitoefenen bij de gemeente tav bepaalde zaken, het organiseren van een introductiefeestje voor de eerstejaars en het organiseren van activiteiten met het doel inkomsten te werven voor de school. Vooral in deze laatste activiteiten ben ik georganiseerd.

Groeten,

Ellen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.