Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Nasha the first

Nasha the first

12-11-2008 om 20:05

Pica typ-cursus

Zoon kreeg pas van school en briefje mee, of je belangstelling had voor een Typ-cursus, 10 vingerig blind leren typen. Het klinkt op zich wel goed, maar ik ben een beetje bang dat zoon de discipline niet gaat opbrengen.....wie kent het?? Wiens kind heeft deze cursus gedaan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

12-11-2008 om 20:17

Niet doen

Nasha, op de middelbare school krijgen kinderen in het eerste jaar toetsenbordvaardigheid.(in onze grote woonplaats tenminste) Daarnaast zijn er op internet gratis typecursusjes te vinden. Niet doen, zonde van het geld, en de tijd/energie van het kind.

Groetjes, Minet

Nasha the first

Nasha the first

12-11-2008 om 22:03

Oh? gemist pelle

die heb ik dan over het hoofd gezien.....ik ga even kijken of hij er nog staat!

Nasha the first

Nasha the first

12-11-2008 om 22:13

Nee, in archief

maar ik heb hem gevonden, ik zie dat ik heel in het begin een vraag gesteld heb, en daar geen antwoord op gekregen, dus vandaar dat ik het draadje gedeleet heb uit mijn harde schijf :-0

Net zitten kijken op type-expert en bij Bol.com kun je die voor 10 euro bestellen...dat scheelt me 190 euro! Thnx!!!!

rosa

rosa

13-11-2008 om 08:59

Discipline

Dat was hier het grooste probleem inderdaad. Hier heeft 1 dochter LOI Kidz gedaan en ook daar hebben we na een flitsend begin (leuk!, vorderingen!) een inzakperiode gehad waar we lessen hebben stopgezet omdat er nog drie weken lagen te wachten thuis...
Maar, omdat ze lagen te wachten is het uiteindelijk wel afgemaakt. En ze heeft er ontzettend veel aan. Maakt uittreksels uit geschiedenisboek bijna zonder naar het scherm te kijken.
Ik heb de cursus zelf ook gedaan (alleen voor de letters, toen had ook ik er genoeg van), en er ook veel plezier van, hoewel ik meer fouten maak dan dochter. Ben wel sneller.. daar zal wel een verband tussen zijn.

rosa

richie

richie

13-11-2008 om 17:14

Wij wel

zoon heeft het ook gedaan en gehaald. natuurlijk had hij er niet iedere dag zin in.. jammer dan.. gewoon iedere dag even doen, geen discussie !

netjes gehaald en veel profijt van gehad..

steffie G

steffie G

14-11-2008 om 09:37

Hier ook..

ik weet zeker als ik hem eens thuis studie had aangeboden dat hij 1 week enthousiast was geweest en naderhand niet meer. Hij vind het nu zeker niet altijd leuk, ze zijn nu aan het afronden, maar hij geniet nu van het resultaat. De juf was ook wel streng, ze kon thuis precies zien hoeveel hij welke dag had geoefend, dat was een enorme stimulans om door te gaan.Elke vrijdag hier les... maar ook elke dag een oefening maken. Hij vind het heel stoer dat hij het met 10 vingers kan. Overigens de hele klas gaat er bijna naar toe.
Groeten Steffie

Nasha the first

Nasha the first

14-11-2008 om 19:50

Anna...

dat is erg aardig van je, maar ik denk dat ik een van de andere aangeprezen ga aanschaffen, die kost 10 euro, dat is nog wel te doen ))

Nasha the first

Nasha the first

15-11-2008 om 13:48

Vind ik dus ook

als ik voor 10 euro type-expert koop dan houd ik 190 euro in mijn zak ) En kan ik in deze dure maanden best gebruiken....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.