Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
watsap

watsap

14-03-2012 om 20:17

Plaatsingsstress

Ik wil niet teveel herkenning, vandaar niet teveel details. Zoon heeft havo/vwo advies, aangemeld bij school voor havo/vwo, maar heeft score 537. VO school geeft aan misschien een NIO test te willen afnemen, maar pas in de week van 26 maart. Dan is de inschrijvingsprocedure voor de eerste ronde al voorbij (A'dam). Valt zoon af door een slechte NIO test, komen we dus in tweede ronde terecht. Terwijl ik van anderen nu hoor dat NIO's deze week al worden afgenomen, en dat bij een minder goede uitslag men nog in de eerste ronde bij een andere school kan inschrijven. Ik baal, wat te doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Inge M

Inge M

14-03-2012 om 20:52

Zelf nio laten afnemen?

Volgens mij kun je dat ook zelf regelen. Zal wel geld kosten.

watsap

watsap

14-03-2012 om 22:47

Aan gedacht

Ja, daar heb ik aan gedacht,maar wat brengt zoon en mij dat? Want stel dat de uitslag dan okee is, dan blijft de inschrijving staan, als de uitslag niet okee is, dan zouden we voor vrijdag een andere school kunnen gaan zoeken, terwijl we dat niet willen en de bedoelde VO school aangeeft nog niet te weten of de test wel nodig is.
Ik hoop dat ik duidelijk omschrijf wat ik bedoel. Het kan ook zijn dat ik het niet goed zie. Elke input is welkom!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.