Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Re: warm eten

Ik merk dat het draadje over warm eten en overblijven op school al "gesloten" is. Ik snap daar helemaal niks van. Het laatste bericht is pas van 13 dagen geleden!
Ik had alle "buitenlanders" nog willen bedanken voor hun reacties op mijn oproep: ik vond het geweldig dat er zulke interessante en uitgebreide ervaringen gepost werden. En ik had Pelle willen uitleggen waarom ik denk dat haar/zijn standpunt niet tot verbeteringen zal leiden.
Ik ben een nieuweling op dit forum en ik merk dat dit gedoe van het (zeer snel) sluiten van draadjes voor mij het forum onaantrekkelijk maakt. Op andere fora, waar de draadjes "open" blijven en wel goed te zoeken zijn, kunnen discussies een langere adem krijgen, rustiger verlopen, en kunnen na verloop van tijd ervaringen teruggekoppeld worden. Soms heb ik geen tijd om altijd meteen te reageren, of wil ik iets eerst laten bezinken. Jammer, want ik vind dit verder wel een heel interessant forum maar deze manier van beheren (en de interface) weerhoudt mij er van om meer actief mee te gaan doen. Ik las dat met het vernieuwen van de OO-website ook het forum vernieuwd zal worden, hopelijk zal ik dat als een verbetering ervaren.
Maar misschien is dit bericht te veel "meta" en dat mag ook niet?!

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.