Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
03-02-2009 om 17:13
Wie kan mij vertellen op welke site ik de uitslagen van de cito eindtoetsen kan vinden?
Alvast bedankt!
03-02-2009 om 22:50
Nou
Ik denk o www.cito.nl. Maar daar staan ze nog lang niet op hoor, gaat nog wel een paar weken duren.
Tirza
04-02-2009 om 08:27
Wat ik bedoel
is een overzicht van laatste jaren van de citoscores per school. Ik dacht dat een van de landelijke dagbladen dit overzicht had. Weet iemand wat ik bedoel?
Marie L
04-02-2009 om 16:54
Dan zoek je waarschijnlijk
De onderwijsbijlagen van Trouw. Ik dacht dat die altijd over VO-scholen gingen, maar dat zal mijn interessegebied zijn. Ik geloof niet dat daar cito-scores instaan, maar laat me graag van het tegendeel overtuigen.
Tirza
05-02-2009 om 09:00
Niet voor basisscholen?
Jammer dat Trouw dit niet voor basisscholen heeft. Ik bedoelde inderdaad zoiets als dit. Ik had deze informatie niet voor mezelf nodig want bij mij begint de zoektocht naar VO-scholen volgend jaar. Dus ik ben blij dat ik dit nu heb gevonden.
Bedankt!