Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Claudia B

Claudia B

07-06-2010 om 19:00

Schooltas, hoeveel liter? hoe groot dus

Ik zie hier en daar wat tassen in folders voorbij komen, verschillende maten.

Wat is nou handig/genoeg: 26 liter, 35 liter?
Ik heb echt geen idee, help

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

07-06-2010 om 20:28

Claudia b

Mijn, nu nog bragklas, zoon heeft op Marktplaats twee tassen mogen uitzoeken, een postmanbag en een grote rugzak. Ze zijn allebei van Eastpak. De eerste kostte 20 euro en de laatste uiteindelijk 10 omdat er in het voorvak een heel klein gaatje zat. Ik verwacht niet dat de grote rugzak volgend schooljaar gebruikt zal worden maar dan heeft die me gelukkig ook niet veel gekost. Het hangt wel van de dag af welke tas mee naar school gaat. In die zin is het hebben van twee tassen wel handig.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

07-06-2010 om 21:05

25 liter

Brugklaszoon heeft een rugzak van 25 liter en dat is precies het goede formaat.

Claudia B

Claudia B

07-06-2010 om 22:17

Geen idee

ik had echt geen idee hoe groot zo'n tas nou moet zijn hahaha.
Bedankt voor jullie reacties! En ik ga ook eens op mp kijken, had ik nog niet eens aangedacht!

Astrid

Astrid

07-06-2010 om 23:01

23 liter

Zoon (brugklasser) heeft een tas van 23 liter. Precies goed voor 8 vakken per dag (elke dag). Ev. kan er zelfs nog wat extra's mee. Gymspullen gaan in een aparte tas. Voorin de tas zit een koelvak voor brood en drinken, is erg handig.

Brianna F

Brianna F

08-06-2010 om 10:37

Hangt af van kind

Ik had hier een kind dat veel met haar kluisje werkte om boeken in te leggen en evt. te laten overnachten. Die kon met een kleine rugzak af, maakte ook veel huiswerk op school.
Ander kind zeulde de hele dag met alle boeken die ze nodig had, die had ook een veel grotere tas nodig.

Claudia B

Claudia B

08-06-2010 om 11:21

Bedankt

Zoon heeft al een mooie tas gezien (en ook nog in de aanbieding ) 2 modellen waren het, de 1 is 18 liter, maar dat is echt te klein zag ik al en de ander was 27 liter, als ik de verhalen hier zo hoor moet dat goed zijn. We gaan vanmiddag even kijken.
Bedankt voor jullie reacties, weer een "probleem" opgelost van een moeder waarvan haar eerste kind naar het voortgezet gaat!

Groetjes,
Claudia

Puck

Puck

08-06-2010 om 16:50

Eastpack?

Ik kom veel het merk Eastpack tegen. Zijn die echt zo goed? En wat zijn nog meer aanbevelingen voor schooltassen.

Claudia B

Claudia B

09-06-2010 om 09:05

Wat een verschillen

in kwaliteit inderaad.
Zoon heeft hier gekozen voor een O' Neill. Ook stevig en zoveel jaar garantie (altijd prettig)net als Eastpack. We hebben ook andere merken in handen gehad maar die waren een stuk minder stevig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.