Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-03-2011 om 16:40
de laatste tijd hoor ik van zoon dat zijn meester soms grof is. Zo gebruikte hij onlangs het woord neuken; 'ze neuken als konijnen' en vandaag de opmerking;'Ik schrok mij een hoerentoetje'
Over het algemeen ken ik hem als een zeer weloverwogen type die streng is maar ook erg grappig; maar misschien ook iets te graag grappig wil zijn. Zouden jullie hier iets van zeggen?
15-03-2011 om 17:06
Niet kunnen nee
Ja, ik vind dat echt niet kunnen. Om welke leeftijd gaat het? Maakt eigenlijk ook niet uit, ik vind het sowieso te grof voor op de basisschool.
15-03-2011 om 17:10
Misschien
Misschien is het woord neuken gezegd bij de les sexuele voorlichting? In die context vind ik het wel kunnen, anders niet. Hoerentoetje....hmm vreemd woord. Ik zou het lijstje nog even bijhouden via zoon, als leraar nog meer zegt zou ik er wel wat van zeggen, hij moet toch het goede voorbeeld geven.