Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-08-2009 om 06:49
In de vakantie hebben we de handschriften van mijn 2 kinderen eens naast elkaar gelegd (ze zijn 12 en 15). Ik kon ze namelijk niet uit elkaar houden en dat vond ik altijd erg stom van mezelf. Maar nu blijkt dat die handschriften echt superveel op elkaar lijken, dat ongeveer het enige verschil is dat dochterlief puntjes op de letters zet en zoonlief niet. Hoe zou dat kunnen? Herkennen jullie de handschriften van je kinderen?
07-08-2009 om 13:42
Heel verschillend
Het handschrift van mijn zoon is veel netter dan dat van mijn dochter. Hij heeft rondere letters, haar handschrift is onregelmatiger en priegeliger ( inmiddels is het netter geworden nu ze voor de klas staat
)
07-08-2009 om 22:05
Allemaal heel verschillend
Vier kinderen die allemaal compleet verschillend schrijven. Wel allevier netjes en leesbaar, beter dan hun moeder!
tonny
07-08-2009 om 23:17
Ook
twee verschillende handschriften: oudste zoon (15)schrijft priegelig en onleesbaar en jongste zoon (13) heeft een keurig handschrift. Dus ik houd de handschriften wel uit elkaar.
gr.
Petr@
11-08-2009 om 13:55
Nog te jong
onze dochter is nog te jong om haar handschrift te vergelijken met dat van haar broer. Maar het valt me wel op dat het handschrift van onze zoon steeds meer op dat van zijn vader gaat lijken.