Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Weet m'n nick niet meer......

Weet m'n nick niet meer......

08-08-2012 om 15:35

Update, maar kan oude draadje niet meer

terug vinden.
Ik schreef net voor de vakantie dat onze middelste zoon als enige niet bij zijn vriendjes in de klas zit al 2 jaar sinds de fusie en nu heeft hij nog 2 jaar tegaan op school.
Een aantal reageerde met de woorden dat ik het gewoon snel moest proberen. Dit heb ik dus gedaan, de directeur heb ik (als zeg ik het zelf) een mooie mail gestuurd, best een lange met alles erin en dat het misschien nog geregeld kon worden voordat de vakantie is afgelopen, we hadden hier al wel vakantie, en ik had ook niet verwacht dat de directeur zou reageren, ik dacht dat hij pas in de laatste week de mail zou lezen, niet dus. Hij schrok ervan en zou het zo snel mogelijk opnemen met de betreffende leerkrachten (dit mailde hij me in onze 2 vakantieweek vanaf zijn vakantieadres) ...Vanmiddag heeft hij gebeld en ze waren het er unaniem over eens dat zoon naar de andere klas mocht. As maandag start hij lekker bij zijn eigen vriendjes...Ik ben zo blij voor hem, hij komt straks thuis van een voetbalkamp (met die vriendjes) en dan kan ik het vertellen, wat zal hij blij zijn.

Dus hartstikke bedankt voor jullie reacties, dat was net het zetje wat ik nodig had, maar ik weet toch niet meer onder welke nick ik die heb geschreven....en ik krijg het ook niet meer teruggevonden, vandaar even zo.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Egel

Egel

08-08-2012 om 16:43

Mooi!

Mooi 'ikweetmijnnickevennietmeer'!
Ik weet het verhaal nog goed (je nick ook niet meer!) en ben heel blij voor je zoon en voor jou. Wat zal dat straks leuk zijn bij thuiskomst!
Groeten, Egel

Super

Dat is nog eens goed nieuws. Knap dat je doorgezet hebt. Een fijn schooljaar gewenst!

Eva

Eva

08-08-2012 om 22:07

Goed gedaan hoor

Zo zie je maar: niet geschoten is altijd mis. Geweldig dat de directeur wat met jouw verzoek gedaan heeft. Is ook een compliment waard. Zoveel die het al snel te ingewikkeld vinden en niets willen wijzigen...
Dat zou ik hem nog maar doorgeven.
Ben blij voor je zoon en ook voor jou!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.