Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Mariekje

Mariekje

29-09-2009 om 20:03

Vervolg draadje van puberteit.

Na aanleding van mijn draadje bij pubertijd (dochter scheld lerares uit) voor info lees graag het draadje! Zal ik hier toch verder gaan wat het is toch een klasprobleem. Heb vandaag met me dochter gepraat over het incident. De mentrix van me dochter vertelde mij telefonisch dat er totaal niet gepest wordt in de klas maar dat de klas druk is en rumorig. Maar volgens mijn dochter wordt er wel degelijk gepest. En ze vertelde ook dat zij ook gepest wordt door een aantal jongens.

De pesters hadden een andere jongen gepest en mijn dochter kwam voor hem op. Sindsdien wordt dus zij gepest door die jongens en ze wordt dan uitgescholden voor "kakhoer" en "stomme tutje". En ook tijdens de les van die lerares werd ze dus uitgescholden en de lerares waarscuwde alleen me dochter en toen was voor haar de druppel. En schold ze die lerares uit. Is niet goed te praten maar wel begrijpelijk.

En me dochter vertelde me ook dat ze het niet meer leuk vind op school. Dus ja hoe moet ik hier weer mee omgaan.

Jeetje zeg wat goed begin zeg van haar middelbareschool carriere en dat nog 5 jaar pffff.

Mariekje

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.