Smurfin
18-08-2011 om 18:25
Wanneer levert van dijk de schoolboeken?
Er zijn hier vast wel ouders die ervaring hebben met boeken van Van Dijk. Mijn kersverse brugsmurf is ontzettend benieuwd naar haar schoolboeken. Ze heeft ze enkele weken voor de vakantie al besteld. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze op tijd geleverd worden. Maar brugsmurf dus niet We zitten in regio noord, dus de school begint pas op 5 september. Wanneer zou ze ze ongeveer kunnen verwachten?
Smurfin.

skik
18-08-2011 om 18:52
Een week voordat school weer begint
Dat stond er tenminste bij toen ik het boekenpakket bestelde. Ze waren er al twee weken voordat dochter weer op school verwacht wordt, dus sneller dan aangegeven.
skik

cqcq
18-08-2011 om 19:32
Van dijk eerder dan iddink
De ervaring tot nu toe (2 keer Iddink, 4 keer van Dijk) is dat Iddink levert in de laatste vakantieweek, en van Dijk tot nu toe alle keren eerder. Deze keer in de vierde vakantieweek.

Smurfin
18-08-2011 om 20:53
Aha
Ja, bij het bestellen stond inderdaad een week voor school aangegeven. Maar we hopen op eerder. Dochter omdat ze nieuwsgierig is en ik om van het gezeur af te zijn Inloggen op de site levert de boodschap "in behandeling" op. Maar we zouden ze dus volgende week al kunnen verwachten. Das mooi!

Fiorucci
19-08-2011 om 07:09
En hier
Vier weken voor school begon,waren de boeken van Van Dijk er. En we hadden ze niet eens zo vroeg besteld deze keer. Pelle, ze komen per TNT, maar je krijgt geen track en trace. Afwachten dus. Maar ik bestel al jaaaren bij van Dijk, ze zijn altijd erg op tijd.

rosa
19-08-2011 om 09:53
Altijd vroeg
5 keer van Dijk, 1 keer Iddink: alle keren hebben we een paar weken voor het begin van het schooljaar de boeken gekregen.
Bij Iddink dreigden ze nog dat bij bestellen na 1 juli het wel eens na het begin van het schooljaar kon worden, maar we bestelden 6 juli en ze waren er 3 weken van tevoren.
Na dat eerste jaar ben ik overigens meer geinteresseerd in de nieuwe boeken dan mijn kinderen..

Vic
19-08-2011 om 11:54
De ruiter en fanoy
Heeft er ook iemand ervaring met De Ruiter en Fanoy? Wanneer kan ik de boeken via hen verwachten? Ik heb trouwens de gratis boeken niet hoeven bestellen, ze stonden i.i.g. niet op het bestelformulier (alleen zaken die ik zelf moest betalen).

Elisa Gemani
19-08-2011 om 13:26
De ruiter en fanoy
Onze school werkt samen met De Ruiter en Fanoy en zoon krijgt de boeken op de eerste schooldag.

Wiske71
19-08-2011 om 17:28
Ook de ruiter en fanoy
En ook hier krijgen ze de boeken op school uitgereikt. Het is al 3 jaar zonder enig probleem goed gegaan, dus ik verwacht dat het dit jaar ook goed komt. Voor de zomervakantie hadden we al een email van school ontvangen waarin stond wanneer de boeken worden uitgereikt. Dat verschilt per klas / nivo ivm met de introductie dagen.
Wiske

Vic
19-08-2011 om 19:25
Volgens mij
Ik meen me te herinneren dat ze bij ons naar het huisadres gestuurd worden. Zal eens kijken of ik die brief nog kan vinden.

Vic
19-08-2011 om 19:29
Er staat dat de boeken in de laatste week van de vakantie met TNT Post worden verzonden. Zou mooi zijn als dat wat eerder wordt want dan hebben we nog wat tijd om te kaften (en we zijn razend nieuwsgierig natuurlijk).

Astrid
19-08-2011 om 20:59
Van dijk al 1,5 week binnen.
Zoon heeft ook boeken van van Dijk. Hij begint volgende week en hij heeft ze nu 1,5 week binnen. Van het buurmeisje (zelfde school) waren ze er al een week eerder. Zoon dacht dat het zijn boeken waren en had de doos al open gemaakt.
Hier zijn alle boeken inmiddels gekaft en zoon is al vast vooruit aan het werken. Hij heeft al 2 hoofdstukken wiskunde af. En dat voor een kind wat niet kan plannen...De rest van de boeken zijn allemaal uitvoerig doorgelezen. Ach je moet toch wat na 9 weken luieren...

Schanulleke
21-08-2011 om 10:52
Erg snel
Ik heb op 6 juli de boeken besteld en 26 juli waren ze bezorgd. En dat terwijl van Dijk had aangegeven dat ze in de week van 15 augustus bezorgd zouden worden.
Vriendje van zoon kreeg ze veel later (van de week pas) maar had misschien ook wel later besteld.

martine
21-08-2011 om 11:15
Een week van tevoren
Volgens de school van oudste (ook regio noord) levert Van Dijk de boeken één week voor aanvang van het schooljaar... Daar wachten wij dus op.
Martine

Smurfin
26-08-2011 om 20:08
Nog niets...
Het is nu een week (en een weekend) voor de eerste schooldag. Maar nog steeds geen boeken Misschien maandag maar even een mailtje aan wijden.

Monet
28-08-2011 om 12:39
Gisterenmiddag een tweedehands boek besteld, gisterenavond!!!! werd hij aan de deur bezorgd door de verkoopster ervan, die hier gewoon in de straat bleek te wonen

Knutselkei
30-08-2011 om 10:32
Vorig jaar
kregen wij dochters boeken ook pas op de zaterdag voor de school begon, kneep m toen ook wel hoor.

Smurfin
30-08-2011 om 21:11
Ze zijn er.
Gelukkig, ze zijn vandaag geleverd. Volgend jaar zal het de dan tweede klasser waarschijnlijk niet meer boeien. Maar nu was ze erg blij en enthousiast
Goed, van Dijk is dus niet altijd snel en vroeg. Weten we dat ook weer.