Maaike
15-01-2010 om 11:06
Website school herindelen
Hallo,
Ik houd (als vrijwilliger) de website van onze school up to date.
Deze website was al opgezet toen mijn zoon op school kwam.
Nu is mij gevraagd mee te denken over een nieuwe indeling van de site, want degene die we hebben is nogal ondoorzichtig.
Weten jullie voorbeelden van websites van school die je prettig vindt om te gebruiken? En misschien kan je aangeven waarom je het prettig vindt?
Wij denken bijvoorbeeld aan een ingang per groep/leerkracht, naast 'algemene knoppen'.
Alvast bedankt!
Maaike
Knutselkei
15-01-2010 om 13:13
Hier ook gestart
En wat ik heel prettig vind is de aparte indeling op de home pagina;
actueel,ouders,archief en groepen ( als je die aanklikt dan krijg je per dan per groep een vakje zeg maar. Je hoeft dan niet alles door te kijken en zit meteen in de goede groep.De juf van onze klas heeft daar weer een subvakje aangehangen met "huiswerk" erg handig voor een vergeetachtig kind (en zijn ouders)
Als je op ouders klikt dan krijg je de volgende pagina met schoolgids, MR, OR, Oudertevredenheidsmeting.
Die kun je ook allemaal weer openen.
Onderaan elke pagina staat; terug en dan zit je weer op de homepagina.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Maaike
15-01-2010 om 15:58
Link?
Beste Lilian,
Klinkt interessant!
Is de website waar jij het over hebt ook toegankelijk voor anderen? Kan je dan de link hier vermelden?
Ter info, de website van onze school is: www.pelikaanschool.com
Groetjes, Maaike
Nasha 1st
15-01-2010 om 22:01
Maaike
ik weet wel een site die goed overzichtelijk is, maar ik wil die link hier niet neerzetten. als je een mailadres hebt stuur ik hem wel door
ijsvogeltje
15-01-2010 om 23:17
Mail mij maar even
Ik laat je graag de website van onze school zien (coördineer ik), maar ik wil hier niet het webadres noemen. Mail mij gerust op [email protected]