Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
An.

An.

05-07-2010 om 20:26

Welke schooltas voor de middelbare school

Dag,

Onze oudste gaat na de vakantie naar het voortgezet onderwijs. Ik heb net de boeken besteld en kreeg daar ook een suggestie voor een schooltas/rugzak. Ze boden alleen eastpack aan. Maar ik weet niet wat handig of 'in' is. Jullie? Misschien maakt de provincie ook nog uit , wij wonen in de provincie Groningen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

05-07-2010 om 20:51

An

"Misschien maakt de provincie ook nog uit ,"
Zelfs de stad, sterker nog, de school, maakt uit Bij ons hebben de meeste jongens een eastpack en de meisjes een 'handtasachtig' geval. Wat wil hij/zij zelf? En als je op 'safe' wilt spelen, even langs de school lopen als ie aan/uit gaat

An.

An.

06-07-2010 om 17:42 Topicstarter

Op zich goeie tip maar de school heeft al vakantie

Het is trouwens voor mijn zoon. En ik denk dat een Eastpack dan wel 'hip' is. Heb je nog tips als 't om de grootte gaat?

reina

reina

06-07-2010 om 18:49

De tussenmaat

Puck

Puck

07-07-2010 om 10:23

Eastpack

Hier op het VO loopt ook iedereen met een Eastpack. Ze schijnen erg goed te zijn (dat hebben "ze" me hier op het forum in ieder geval verteld) en je hebt er zelfs iets van 20 jaar garantie op. Volgens insiders moet je de maat van 24 liter (of 23) hebben.

Puck

het is zelfs 30 jaar, mijn zoon heeft 2 jaar geleden ook een eastpack rugzak gekregen en die zijn gewoon goed, je hebt ze ook in postmanbag, in de 1e had hij een bjorn borg a €50 en die was na 1 jaar versleten, dit was in de havo brugklas, soms zat daar voor 11 kilo in.
Heb nu voor mijn dochter ook een postmanbag gekocht en die is van contessa,maar zij krijgt volgend jaar een laptop dus ze heeft geen schoolboeken die meemoeten naar de brugklas.
groetjes krulleke

An.

An.

08-07-2010 om 19:52 Topicstarter

Eastpack it is!

Dank voor jullie info.Ik ga maar eens even googlen op Eastpack dan!

Eastpak < ----goed opgelet he, bastet

Zoon heeft eeen eastpak. Zwart en met 3 vakken zodat hij zijn laptop mee kan zeulen (zoon gebruikt laptop om te schrijven.) Indien nodig kan hij in een apart tasje zijn sportkleding er bij in proppen.

Met dank aan het forum. Inmiddels heb ik ook mijn vriendin gefundeerd advies kunnen geven. Lang leve OOL

Bastet

Bastet

09-07-2010 om 12:43

Heel goed!

Haha,ja,het is Eastpak,en met een zwarte marker zorgt mijn zoon dat er Lastpak staat op het label..)
Hij vond de rugzak niet prettig,de banden gingen vaak loszitten.Ik heb nu op MP een tweedehands postmanbag van Eastpak gekocht.Tip dus,op MP vindt je er genoeg,vaak zo goed als nieuw!
bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.